Z Ad.net do Ad-Vice

Do grona pracowników sieci reklamy on-line Ad-Vice dołączył Paweł Przybysz. W Ad-Vice będzie odpowiedzialny za obsługę Klientów i sprzedaż na rynku agencyjnym.
Paweł Przybysz wzmocni szeregi Działu Sprzedaży Agencyjnej Ad-Vice liczącego w tej chwili 4 osoby. Będzie odpowiadał m.in. za współpracę z MediaCom, ZenithOptimedia, Starcom i za rozwój jednego z najnowszych produktów Ad-vice i Autentiki –Yellowgreen – sieci reklamy blogowej. Zespół Działu Sprzedaży kierowany jest przez Dominika Dębskiego, który od sierpnia br. pełni obowiązki Dyrektora Działu Sprzedaży w Ad-Vice.

– Cieszymy się, że udało nam się pozyskać dobrego, zaangażowanego pracownika, mającego nie tylko doświadczenie w zakresie sprzedaży reklamy w internecie, ale także rozumiejącego realia tego rynku w Polsce. W swoim dziale stawiamy na jakość obsługi i kreatywność. To ona jest kluczem, którym otwieramy ludziom oczy na realizacje ich celów. Czym innym jest bowiem dać komuś radę, a czym innym służyć nią. – mówi Dominik Dębski, Ad-Vice.

Przybysz, dotychczas związany z siecią Ad.net, pracował na stanowisku Account Managera. Doświadczenie zawodowe zdobywał w pracy z agencyjnymi klientami tj. m.in.: Starcom, Value Media, Fastbridge, McCann.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top