Nastąpiło oficjalne połączenie sił portalu e-kobiety.pl i miesięcznika ’Młoda Para’. Efektem tego jest udostępnienie i umieszczenie artykułów z miesięcznika na łamach portalu e-kobiety.pl.
Dzięki za tej współpracy e-kobiety.pl zyskały bazę materiałów i tym samym rozbudowały dział ’Ślub’. Same materiały napisane przez redakcję miesięcznika cieszą się wg statystyk dużą popularnością. -’od momentu opublikowania ich na naszych stronach zauważyliśmy wzrost oglądalności’ – mówi Jacek Wojnarowski. 'To pierwsza taka współpraca z czasopismem, który działa w realnym świecie, ale z pewnością nie ostatnia. W zanadrzu mamy kilka jeszcze ofert oraz propozycji, nad którymi musimy po prostu pomyśleć.’
Jakie są dalsze plany portalu na przyszłość? 'Na pewno dużą część czasu teraz zajmie przygotowanie do współpracy z internetowym serwisem pracy. Już jesteśmy po pierwszych rozmowach i chcemy na naszych stronach umożliwiać znalezienie pracy użytkowniczkom odwiedzającą e-kobiety.pl. Ponadto trwają jeszcze rozmowy z dwoma czasopismami o objęcie patronatu internetowego tak więc czeka nas dużo pracy’ – powiedziała Magdalena Tomczyńska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.