Zagadkowa kampania MOTORAZR² V8

Motorola (NYSE: MOT) rozpoczęła w Polsce interaktywną kampanię promującą utrzymany w futurystycznej stylistyce telefon MOTORAZR² V8. Pomysł kampanii opiera się na tym, co wyróżnia ten model ze słynnej linii “brzytew”, na niezwykle ostrym profilu telefonu.
W 8 największych miastach Polski w uczęszczanych miejscach pojawił się teaser. Na słupach ogłoszeniowych i citylightach zostały umieszczone plakaty ostrzegające przed bliżej nieokreślonym niebezpieczeństwem, zachęcające do przekazania tej wiadomości innym i wejścia na stronę www.MOTORAZR.org. Na niej umieszczono zasady dostępnego dla wszystkich konkursu. Nagrodami w nim są telefony MOTORAZR² V8. Główny etap kampanii rozwiązuje zagadkę tajemniczych ostrzeżeń.

– Po działaniach ATL-owych rozpoczęliśmy kolejny etap działań skierowanych zwłaszcza do młodych i aktywnych. Projekt kampanii – tajemnicze plakaty, film wiralowy i konkurs na wysyłanie ostrzeżeń – najlepiej oddaje charakter tego telefonu: ostrego zarówno pod względem wzornictwa jak i rozbudowanych funkcji multimedialnych – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Zagadkowa kampania MOTORAZR² V8 1

Kampania wspierana jest dużym, interaktywnym konkursem oraz obecnością na największych polskich portalach: Onet.pl, Wirtualnej Polsce, Interii i Gazeta.pl. Dodatkowo promocja jest widoczna na komunikatorach Tlen.pl i Gadu Gadu oraz w serwisach tematycznie związanych z telefonią komórkową i w wyszukiwarce Google.

Po części teaserowej kolejnym etapem promocji jest rozwiązanie zagadki w postaci nowych plakatów ze zdjęciem bohatera całej akcji.

Kampania została przygotowana przez agencję Ogilvy Action. Z kolei zakup mediów zaplanował dom mediowy MindShare. Łącznie pojawiło się ponad 500 citylightów oraz 12 tysięcy plakatów. Kampania internetowa potrwa do końca miesiąca.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top