Zarząd notowanej na rynku New Connect spółki IN POINT S.A. pracuje nad połączeniem ze spółką LOCITECH, która jest właścicielem systemu geolokalizacji dla smartfonów – GOPLACES. Usługę tą można zintegrować z prowadzonym przez IN POINT serwisem zakupów grupowych Fezi.pl. Spółki podpisały list intencyjny o konsolidacji.
LOCITECH działa w segmencie nowych technologii, specjalizuje się w e-commerce. Głównym projektem LOCITECH jest GOPLACES, system dzięki któremu użytkownicy urządzeń mobilnych uzyskają informacje o miejscu pobytu znajomych, ciekawych punktach usługowych, promocjach i ofertach będących w pobliżu ich aktualnego miejsca przebywania, a także dzięki któremu będą mogli przystąpić do programów lojalnościowych oraz będą mogli skorzystać z akcji promocyjnych. Ścisła integracja systemu z portalem Facebook, umożliwi współdzielenie informacji o tych miejscach ze znajomymi. LOCITECH zakłada pełne wdrożenie systemu na przełomie czerwca i lipca 2011 roku.
W liście intencyjnym ustalono wstępne warunki dokonania przez IN POINT inwestycji w LOCITECH poprzez objęcie udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym spółki, w ilości która po podwyższeniu kapitału stanowić będzie nie więcej niż 48,29% w kapitale zakładowym Spółki i głosach na Zgromadzeniu Wspólników. Strony nie wykluczyły w przyszłości zwiększenia zaangażowania kapitałowego IN POINT.
– Objęcie udziałów w LOCITECH będzie kluczową inwestycją z punktu widzenia strategii inwestycyjnej IN POINT oraz kolejnym, po utworzeniu portalu zakupów grupowych Fezi.pl, krokiem w budowaniu grupy kapitałowej konsolidującej sektor e-commerce – mówi Kamil Kuchta, prezes IN POINT – Przejęcie LOCITECH przyczyni się w znacznym stopniu do zwiększenia atrakcyjności i funkcjonalności portalu Fezi.pl. – dodaje.
W ramach nowo-powstającego projektu realizowanego przez LOCITECH, ściśle związanego z geolokalizacją, użytkownicy portalu Fezi.pl będą mieli możliwość korzystania z oferty Fezi.pl poprzez mobilną technologię. Obejmować to będzie także możliwość posługiwania się przy dokonywaniu zakupów na portalu zakupów grupowych elektronicznym systemem identyfikacji, nie wymagającym drukowania papierowych voucherów, a także możliwością korzystania z zakupów grupowych bez dostępu do komputera oraz drukarki. – Oznacza to, że aby kupić i wykorzystać usługę lub produkt nie będzie potrzebny dostęp do drukarki, a cała operację będzie można przeprowadzić na smartfonie. – wyjaśnia Kamil Kuchta
Jednocześnie dostęp do bazy użytkowników grupy IN POINT która wynosi około 250 000 użytkowników ma pozwolić na szybki wzrost zainteresowania projektem GOPLACES co bezpośrednio ma wpłynąć na powodzenie biznesowe projektu. Oba projekty uzupełniają się wzajemnie co pozwala na ograniczenie kosztów wdrożenia systemu GOPLACES oraz uzyskaniu zupełnie nowego kanału sprzedaży ofert publikowanych na portalu Fezi.pl. Równocześnie, sieć handlowców IN POINT będą oferowali klientom IN POINT również usługi GOPLACES.
– Wstępne analizy potwierdzają, iż w okresie od dwóch do trzech miesięcy, oba projekty zostaną ściśle ze sobą zintegrowane, konsekwencją czego będzie powstanie pierwszej platformy mobilno-internetowej pozwalającej na korzystanie z promocji ofert przedstawianych za pośrednictwem portalu zakupów grupowych Fezi.pl.– mówi prezes IN POINT.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.