Firma badawcza Polish Market Review (PMR) przeprowadziła badanie dotyczące poziomu informatyzacji i wykorzystania Internetu w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach (MŚP). Choć, w porównaniu z latami poprzednimi, liczba firm z dostępem do Internetu znacznie wzrosła, w dalszym ciągu nie przekłada się to na intensywne dokonywanie zakupów przez Sieć.
Wyniki badania Polish Market Review wskazują, że w nadchodzącym roku, podobnie jak w latach poprzednich, najczęściej przez sieć kupowane będą materiały biurowe, oprogramowanie i sprzęt komputerowy. Około połowy respondentów planujących w ciągu najbliższego roku zakupy przez Internet planuje właśnie zakup materiałów biurowych lub oprogramowania, a jedna trzecia ma zamiar zakupić tą drogą sposób sprzęt komputerowy.
Informacja z wynikami badania do ściągnięcia w dziale Download
https://www.e-biznes.pl/download
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.