Z danych porównywarki cen Nokaut.pl wynika, że poniedziałkowe stresy odreagowujemy na zakupach w sieci. To właśnie wtedy porównywarki, a co za tym idzie – sklepy internetowe, przeżywają prawdziwe oblężenie.
Analitycy z Nokaut.pl postanowili sprawdzić jak zmieniają się preferencje zakupowe użytkowników w poszczególnych miesiącach, a także to, jak rozkłada się ruch w serwisie w ciągu tygodnia.
Po przeanalizowaniu statystyk okazało się, że najczęściej szukamy produktów w sieci w poniedziałki około godziny 20.00 – jesteśmy wówczas o 30 proc. bardziej aktywni niż w godzinach pracy (9 – 16). Najmniej wizyt porównywarka odnotowuje w soboty. Liczba odwiedzających jest wtedy średnio o 25 proc. mniejsza niż w poniedziałek.
„Liczba osób odwiedzających naszą porównywarkę sięga 200 tys. użytkowników dziennie. Polacy coraz częściej korzystają z możliwości porównania cen produktów – wiedzą, że dzięki temu mogą zaoszczędzić nawet kilkaset złotych. Rośnie również liczba użytkowników mobilnych porównywarek takich jak m.nokaut.pl. Dzięki nim będąc na zakupach w supermarkecie możemy sprawdzić, ile dany produkt kosztuje w sklepach internetowych, a następnie zdecydować czy bardziej korzystnym rozwiązaniem będzie zakupienie go na miejscu czy zamówienie przez internet. Jak wynika z naszego ubiegłorocznego raportu, średnie różnice pomiędzy cenami produktów AGD i RTV między sklepami tradycyjnymi a internetowymi wynoszą 24 proc.” – podkreśla Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu Nokaut.pl.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.