Serwis ZamowBeton.com powstał po to, by maksymalne ułatwić proces zamawiania jednego z najważniejszych materiałów budowlanych. Łączyć chce szukających betonu z dostawcami.
Dzięki ZamowBeton.com zakup betonu ma być niezwykle prosty. Cały proces zamówienia przebiega bez uciążliwej rejestracji. Wystarczy podać podstawowe informacje, takie jak: ilość, klasa potrzebnego materiału, termin dostawy oraz miejsce budowy. Na podstawie zgromadzonych danych, klient otrzymuje listę ofert najbliżej położonych betoniarni i może wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada. Serwis umożliwia także wypożyczenie pompy do betonu z odpowiednim doborem długości wysięgnika.
Ostatnim krokiem jest dokonanie płatności, która jest jednocześnie potwierdzeniem złożenia zamówienia. Taki sposób zapłaty jest bezpieczny zarówno dla klienta, jak i betoniarni. Dawać ma pewność, że ustalona przy zamówieniu cena nie ulegnie zmianie. Zlecenie realizowane jest przez wybraną betoniarnię, a nabywca oszczędza cenny czas, który musiałby poświęcić na wyszukiwanie ofert oraz kontaktowanie się z betoniarniami.
ZamowBeton.com to pierwszy serwis umożliwiający betoniarniom pozyskiwanie klientów w sieci. Ułatwiać ma dotarcie do nabywców betonu, którzy szukają informacji głównie za pośrednictwem internetu. Zamieszczenie swojej oferty w serwisie – po uprzednim kontakcie z firmą – jest całkowicie bezpłatne. Betoniarnie same ustalają ceny materiałów. Podobnie jest z kosztem transportu, który zostaje automatycznie wyliczony na podstawie odległości pomiędzy lokalizacją inwestycji klienta a lokalizacją wybranej betoniarni.
Podczas realizacji mojej inwestycji najwięcej problemów sprawił mi kontakt z dostawcami, a później porównywanie dziesiątek ofert. ZamowBeton.com to serwis, który łączy klienta i dostawcę. Optymalizuje czas i zbiera wszystkie informacje w jednym miejscu. Nasz projekt wspiera ludzi, którzy szukają betonu, a także pomaga betoniarniom docierać do tych osób – mówi pomysłodawca serwisu, Adam Winiarski.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.