Agencja interaktywna isens przygotowała serwis www poświęcony drugiej edycji akcji Warki – Wspieram mój klub – Zdobądź Sponsora dla Swojego Klubu.
Idea akcji opiera się na zbieraniu złotych kapsli z promocyjnych butelek piwa Warka, opatrzonych znakiem przyznanego Warce Lauru Konsumenta. Nagrodą dla czterech klubów, których kibice zbiorą największa ilość kapsli, jest zaangażowanie Warki w ich sponsoring. Istotne z punktu widzenia klubów wsparcie finansowe, to nie wszystkie korzyści płynące z akcji. Atrakcyjne nagrody zostały bowiem przewidziane również dla kibiców – kluby kibica poszczególnych zespołów, za każdy zgromadzony kapsel otrzymają 10 gr., które później zostaną przeznaczone na tzw. „oprawy meczowe”. Warka nie zapomniała także o indywidualnych sympatykach – przez cały czas trwania akcji mogą oni zdobyć między innymi oryginalne koszulki drużyn którym kibicują, wraz z podpisami wszystkich piłkarzy.
Serwis jest oficjalnym medium prezentującym wyniki akcji, informacje na temat miejsc gdzie kibice mogą dostarczać konkursowe kapsle oraz wiadomości o przygotowanych przez Warkę atrakcjach towarzyszących akcji.
Serwis jest również miejscem integracji wszystkich kibiców ze Śląska i Zagłębia. Na stronie umieszczane są informacje o terminach spotkań kibiców z przedstawicielami członków drużyn oraz władz klubów, które odbywają się w piwiarniach Warki, regularnie mają tutaj miejsce także chaty z piłkarzami poszczególnych zespołów biorących udział w akcji.
Dzięki relacjom „na żywo” ze spotkań kibiców z zespołami w piwiarniach Warki publikowanych na www.wspierammojklub.pl fani piłkarscy mają możliwość bliższego poznania swoich boiskowych idoli. Dodatkowo, dzięki współpracy z katowickim dziennikiem „Sport”, codziennie w serwisie internetowym akcji, umieszczane są najciekawsze artykuły dotyczące klubów ze Śląska i Zagłębia.
W podziękowaniu za liczny udział w pierwszej edycji akcji, Warka przygotowała również konkurs na zaprojektowanie przez kibiców najlepszej klubowej flagi sektorowej, o długości 12 i szerokości 7 metrów. Dzięki przygotowanemu przez agencję interaktywną isens mechanizmowi, kibice mogą projektować swoje sektorówki, które następnie zostaną poddane ocenie jury oraz pozostałych internautów. Najlepsza z flag zostanie ufundowana przez Warkę i stanie się znaczącym urozmaiceniem opraw meczowych rozgrywanych na stadionie zwycięskiego klubu, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia atrakcyjności widowiska i promowania pozytywnych zachowań na polskich stadionach piłkarskich. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi edycji i wygodzie obsługi już w trakcie pierwszego dnia trwania konkursu kibice zaprojektowali ponad 100 sektorówek.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.