Agencja interaktywna isens przygotowała serwis www poświęcony drugiej edycji akcji Warki – Wspieram mój klub – Zdobądź Sponsora dla Swojego Klubu.
Idea akcji opiera się na zbieraniu złotych kapsli z promocyjnych butelek piwa Warka, opatrzonych znakiem przyznanego Warce Lauru Konsumenta. Nagrodą dla czterech klubów, których kibice zbiorą największa ilość kapsli, jest zaangażowanie Warki w ich sponsoring. Istotne z punktu widzenia klubów wsparcie finansowe, to nie wszystkie korzyści płynące z akcji. Atrakcyjne nagrody zostały bowiem przewidziane również dla kibiców – kluby kibica poszczególnych zespołów, za każdy zgromadzony kapsel otrzymają 10 gr., które później zostaną przeznaczone na tzw. „oprawy meczowe”. Warka nie zapomniała także o indywidualnych sympatykach – przez cały czas trwania akcji mogą oni zdobyć między innymi oryginalne koszulki drużyn którym kibicują, wraz z podpisami wszystkich piłkarzy.
Serwis jest oficjalnym medium prezentującym wyniki akcji, informacje na temat miejsc gdzie kibice mogą dostarczać konkursowe kapsle oraz wiadomości o przygotowanych przez Warkę atrakcjach towarzyszących akcji.
Serwis jest również miejscem integracji wszystkich kibiców ze Śląska i Zagłębia. Na stronie umieszczane są informacje o terminach spotkań kibiców z przedstawicielami członków drużyn oraz władz klubów, które odbywają się w piwiarniach Warki, regularnie mają tutaj miejsce także chaty z piłkarzami poszczególnych zespołów biorących udział w akcji.
Dzięki relacjom „na żywo” ze spotkań kibiców z zespołami w piwiarniach Warki publikowanych na www.wspierammojklub.pl fani piłkarscy mają możliwość bliższego poznania swoich boiskowych idoli. Dodatkowo, dzięki współpracy z katowickim dziennikiem „Sport”, codziennie w serwisie internetowym akcji, umieszczane są najciekawsze artykuły dotyczące klubów ze Śląska i Zagłębia.
W podziękowaniu za liczny udział w pierwszej edycji akcji, Warka przygotowała również konkurs na zaprojektowanie przez kibiców najlepszej klubowej flagi sektorowej, o długości 12 i szerokości 7 metrów. Dzięki przygotowanemu przez agencję interaktywną isens mechanizmowi, kibice mogą projektować swoje sektorówki, które następnie zostaną poddane ocenie jury oraz pozostałych internautów. Najlepsza z flag zostanie ufundowana przez Warkę i stanie się znaczącym urozmaiceniem opraw meczowych rozgrywanych na stadionie zwycięskiego klubu, przyczyniając się w ten sposób do zwiększenia atrakcyjności widowiska i promowania pozytywnych zachowań na polskich stadionach piłkarskich. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi edycji i wygodzie obsługi już w trakcie pierwszego dnia trwania konkursu kibice zaprojektowali ponad 100 sektorówek.
Wpisy promowane
- Trzy korzyści z kwalifikowania technologii spawania (WPQR)Kwalifikowanie technologii spawania WPQR (ang. Welding Procedure Qualification Record) to procedura skierowana do firm oferujących produkcję spawalniczą. Wdrożenie WPQR daje ...
- Zmiana strony firmowej – jak uniknąć pułapek i przeprowadzić migrację bezproblemowo?W dynamicznym świecie cyfrowym aktualizacja strony internetowej jest nieunikniona. Nowe technologie, zmieniające się trendy UX i wymagania użytkowników sprawiają, że ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
27.03.2025 Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025 Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
05.04.2025 XXVIII Konkurs KAROLE
09.05.2025 PM Showcase Day
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!