Aplikacja FocusProject to narzędzie wspomagające zarządzanie i pracę grupową. Aplikacja umożliwia użytkownikom lepszą koordynację prac a kierownikowi projektu bieżące ich monitorowanie i prowadzenie. Pozwala na lepszy przepływ informacji i bardziej mobilny styl pracy. Osiągalna z każdego miejsca na świecie (z dostępem do Internetu) i przez całą dobę. To jest szczególnie korzystne w sytuacji, gdy firma posiada odziały w różnych miastach lub jej pracownicy przebywają w delegacji lub wykonują telepracę.
Aplikacja dostępna w Internecie pod adresem focusproject.pl funkcjonuje w oparciu o model ASP. Prowadzenie aplikacji w tym modelu jest bardziej ekonomiczne dla Klientów. Przede wszystkim zapewnia oszczędność czasu poświęconego na wdrożenie i koszt aktualizacji czy obsługi, tym samym nie obciąża serwerów.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.