Zbliża się Sat Krak 2004

Opublikowano: 21 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

W trakcie wystawy branży satelitarnej Sat Krak 2004, która odbędzie się w dniach 27 – 29 września 2004 w Krakowie, odbędzie się konferencja poświęcona problemowi piractwa telewizyjnego w Polsce i w Europie. Jest ona organizowana przez redakcję magazynu Sat Kurier, we współpracy ze Stowarzyszeniem „Sygnał”.

Konferencja odbędzie się w pierwszym dniu wystawy, w poniedziałek 27. września o godz. 10. Poruszone zostaną kwestie zapobiegania piractwu telewizyjnemu, które dotyka platformy cyfrowe (Cyfra+, Cyfrowy Polsat), a także sieci kablowe. Na spotkaniu obecni będą specjaliści z branży, którzy dyskutować będą o sposobach walki z nielegalnym oglądaniem telewizji.

Konferencja poświęcona piractwu będzie jednym z wydarzeń wystawy Sat Krak 2004, na której pojawią się nadawcy telewizyjni, którzy poprzez SAT KRAK 2004 mają szansę dotrzeć do operatorów sieci kablowych, czy platform cyfrowych potencjalnie zainteresowanych ich zawartością programową. Największy nacisk organizatorów skierowany został w kierunku producentów i importerów sprzętu do nadawania i odbioru telewizji satelitarnej, oraz korzystania z możliwości jakie daje satelitarna transmisja danych.

Na SAT KRAK 2004 zaprezentowane zostaną rynkowe nowości, nowe technologie, sprzęt oraz zawartość, którą można wykorzystać przy pomocy technologii satelitarnej. Udział w wystawie wezmą m.in. takie firmy, jak Echostar, Humax, Cyfra+, Cyfrowy Polsat, TV Biznes, Globo, Eurosat. Yansat, Televes, Datcom, Filmrec, Rajsat, Eltech, Radix, Hirschmann.

Tegoroczna wystawa SAT KRAK 2004 będzie największą z dotychczasowych. Patronat medialny nad imprezą objęły redakcję magazynu Sat Kurier i MediaLink.pl, które jednocześnie współorganizują imprezę. Patronami są również: TV Biznes, Broadband TV News i Satellite Eurosat.

http://www.satkrak.com

Sylwester KozakZbliża się Sat Krak 2004

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.