W organizowanym co roku przez miesięcznik „Impact” rankingu biuro reklamy „Pulsu Biznesu” zwyciężyło zdobywając łącznie 227 punktów. Na kolejnych miejscach uplasowały się zespoły: „Super Expressu” – drugie miejsce z 223 punktami i „Gazety Wyborczej” – trzecie miejsce z 221 punktami. Pierwsza trójka zdystansowała pozostałe tytuły – „Rzeczpospolita”, która zajęła 4 miejsce zdobyła tylko 197 punkty.
„Pulsu Biznesu” okazał się bezkonkurencyjny w kategoriach: różnorodność oferty i elastyczność operacyjna bijąc zdecydowanie rywali. Pracownicy dziennika zostali bardzo wysoko ocenieni również w kategoriach: zawodowej rzetelności i kompetencji. Oceny biur reklamy dzienników dokonali przedstawiciele 12 domów mediowych.
Pozycję lidera w rankingu miesięcznika „Impact” potwierdzają również dane Expert Monitora, według którego w I kwartale br. o prawie 50% wzrosło portfolio reklamodawców dziennika. W I kwartale br. 230 klientów wykupiło reklamy w „Pulsie Biznesu”. W ubiegłym roku było to 155 firm co oznacza wzrost o 48,4%. Większa liczba reklamodawców znalazła swoje odzwierciedlenie w przychodach wydawnictwa. Dziennik w I kwartale br. zarobił według cennika 4,82 ml zł o ponad 50% więcej niż w analogicznym okresie w 2002r. – 3,2 mln zł (dane bez autopromocji).
Zdaniem Marcina Donimirskiego, dyrektora biura reklamy, stale rosnącą liczba reklamodawców w „Pulsie Biznesu” to efekt przyjętej strategii, w której dziennik pozycjonowany jest jako ważne medium czytane przez ludzi posiadających nie tylko wysokie jak na polskie warunki dochody, ale również będące osobami decydującymi o zakupach na rzecz swoich firm.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.