Dla wszystkich, którzy lubią niespodzianki, operator telekomunikacyjny Sferia S.A. przygotował akcję pt. Dopasuj sobie nagrodę. Do wygrania jest ponad 30 tysięcy nagród, m.in. laptopy, telewizory LCD i odtwarzacze mp4. Promocja potrwa miesiąc – od 21 sierpnia do 21 września.
Po pierwsze, Sferia przygotowała serię specjalnych kart, które będą rozdawane w weekendy na terenie centrów handlowych oraz w okolicach salonu operatora przy ulicy Koszykowej w Warszawie. Każda karta gwarantuje wygraną – wystarczy udać się do najbliższego salonu Sferii, aby dowiedzieć się, co się wygrało.
Ponadto do zabawy można przystąpić biorąc udział w jednej z dwóch loterii. W pierwszym przypadku należy odwiedzić salon Sferii, wypełnić formularz i wrzucić go do urny. W jednorazowym losowaniu do wygrania są m. in. iPody, ekspresy do kawy oraz aparaty fotograficzne.
Druga loteria dotyczy osób, które podpiszą z operatorem umowę lub dokonają zakupu związanego z NOMADIC NA KARTĘ za minimum 100 zł (może to być samo doładowanie lub zakup zestawu wraz z doładowaniem) w okresie trwania promocji. Wśród tych osób rozlosowane zostaną cenne nagrody oraz nagroda główna w postaci czeku na 10 000 zł.
Karty będą rozdawane w następujących centrach handlowy: CH King Cross Praga, CH Reduta, CH Wileńska, CH Wola Park, CH Bemowo, Galeria „Piotr i Paweł” na Tarchominie.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.