Zimowa kampania BMW

Opublikowano: 5 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

DougFaberFamily autorem koncepcji strategicznej oraz kreatywnej na jesienno – zimową kampanię dla BMW Polska.
Od pierwszego października rusza zimowa akcja BMW Polska, pod hasłem „W tym roku zima jest pewna”. Kampania dotyczy jesienno – zimowej oferty na oryginalne części samochodowe BMW, akcesoria oraz usługi serwisowe.

Rozpoczęcie kampanii jesienią ma na celu uświadomienie kierowcom konieczności  przygotowania samochodów na nadchodzącą zimę. Chodzi głównie o wymianę opon, zaopatrzenie samochodowe oraz przeprowadzenie przeglądów okresowych – czyli odwiedzenie salonów dealerskich zanim kierowców zaskoczy ich zima.

Informacje o kampanii pojawią się w BMW Trends – prasie hobbystycznej dla miłośników BMW oraz materiałach POS w salonach dealerskich. Wystosowany zostanie również mailing do właścicieli BMW, ze szczegółową ofertą. Dodatkowo pojawią się reklamy na portalach internetowych, m.in. onet, allegro i bmw.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum oraz agencja interaktywna Engine.

www.dff.pl

Hanna LaskowskaZimowa kampania BMW

Podziel się!

O autorze

hania