Alior Bank tydzień temu informował o udostępnieniu nowego narzędzia wymiany walutowej API Premium w środowisku testowym, a od dziś funkcjonalność wymiany walutowej dostępna jest w usłudze BankConnect.
Zautomatyzowana wymiana walut, dostępna za pośrednictwem usługi BankConect, pozwala na integracje systemów zewnętrznych klienta z Autodealing – systemem wymiany walut Alior Banku. Dzięki temu rozwiązaniu, użytkownicy platformy otrzymują natychmiastowy dostęp do szerokiego wachlarza walut i atrakcyjnych warunków ich wymiany z poziomu własnych systemów, bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej BusinessPro. Dodatkowo rozwiązanie uwzględnia dostęp do statusów i historii poszczególnych transakcji, co ułatwiać ma zarządzanie finansami przedsiębiorstwa.
Zautomatyzowana wymiana walut w ramach usługi BankConnectto kolejne rozszerzenie oferty walutowej banku.
Byliśmy pierwszym bankiem w Polsce, który uruchomił w pełni wirtualny Kantor Walutowy, a dziś nasz Kantor ma ponad 400 tysięcy klientów, indywidualnych jak i biznesowych. Stale poszerzamy naszą ofertę w zakresie transakcji walutowych, które proponujemy w wielu kanałach tj. poprzez bezpośredni kontakt z dedykowanym dealerem, jedną z trzech internetowych platform FX czy aplikację mobilną. Jesteśmy też obecni na platformach agregujących płynność dostępnych dla największych korporacji. Zautomatyzowana wymiana walut w ramach usługi BankConnect jest kolejnym kanałem, tym razem dla klientów biznesowych, którzy poza niezawodnością i atrakcyjnymi warunkami stawiają na automatyzację procesu zawierania transakcji walutowych – podkreśla Tomasz Dośpiał, Dyrektor Działu Walutowych Platform Transakcyjnych w Alior Banku
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.