Drugiego kwietnia 2008 roku podczas Gali, towarzyszącej Sympozjum Świata Telekomunikacji zostały przyznane „Złote Anteny”, nagrody dla branży telekomunikacyjnej. Firma Sferia została laureatem i otrzymała pierwszą nagrodę w kategorii „Kampania promocyjna roku”.
Firma Sferia otrzymała nagrodę za kampanię promocyjną „Rodzina nie płaci”, która to wykorzystywała motywy gangsterskie z filmów takich jak „Ojciec Chrzestny” czy „Żądło”. W uzasadnieniu kapituła podała – „Kampania otrzymuje nagrodę za mroczny mafijny klimat, poczucie humoru oraz duży profesjonalizm”.
Jestem bardzo dumny, że cały trud włożony w przygotowanie tej kampanii został zwieńczony właśnie tą nagrodą. Jak widać ciężka praca oraz postać Dona Vito Corleone to gwarancja sukcesu – powiedział odbierający statuetkę Artur Maćkowiak, Dyrektor Strategii i Rozwoju sieci Sferia.
Złote Anteny zostały przyznane już po raz dziesiąty. Nagrody i wyróżnienia przyznawane są firmom telekomunikacyjnym, oferującym innowacyjne i ekonomiczne rozwiązania w dziedzinie telekomunikacji w ostatnich dwunastu miesiącach. Konkurs ma na celu uhonorowanie ludzi, popularyzację najciekawszych produktów i rozwiązań w telekomunikacji, a w szczególności promocję polskiej myśli technicznej. Nagrody przyznaje niezależna kapituła.
Dziękuję wszystkim naszym partnerom, którzy przyczynili się do tego sukcesu. W szczególności agencji reklamowej Opus B oraz Agencji FIRST Public Relations – powiedziała po Gali Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.