Złota@ dla samorządów

Opublikowano: 19 maja 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Złote Małpy (Złote@) – nagrody za najlepsze samorządowe witryny internetowe, zostaną wręczone po raz szósty. Ceremonia rozdania statuetek otworzy VIII Konferencję „Miasta w Internecie”, która odbędzie się w dniach: 23 – 25 czerwca 2004 roku, w Zakopanem.

Od 1999 roku o Złotą@ rywalizowało ponad 250 samorządowych serwisów WWW. Intencją organizatorów jest wyłonienie i promocja serwisów, które w efektywny sposób przyczyniają się do rozwoju eGovernment w Polsce. Konferencje „Miasta w Internecie”, od ośmiu lat gromadzą władze, pracowników administracji samorządowej i rządowej, ekspertów eGovernment oraz przedstawicieli sektora technologii informatycznych. Zagadnienia poruszane na tegorocznej konferencji skupią się wokół kwestii zaawansowania procesów modernizacyjnych w polskiej administracji publicznej.

Liczba samorządowych serwisów WWW zwiększa się z roku na rok. Badania, przeprowadzone przez Stowarzyszenie „Miasta w Internecie” wskazują, że w 2003 roku, własną witrynę miało blisko 70% gmin oraz prawie 94% powiatów. Jeszcze kilka lat temu, serwisy te miały przede wszystkim charakter informacyjny. Obecnie, powstaje coraz więcej portali interaktywnych, zorientowanych na potrzeby obywatela.

Zwycięstwo w konkursie o Złotą@, stwarza możliwość popularyzacji nagrodzonej gminy lub powiatu. Informacje o laureatach konkursu podają bowiem wszyscy patroni medialni konferencji. Wśród nich, m.in.: telewizja Polska S.A., Polska Agencja Prasowa, Rzeczpospolita, Computerworld, Gazeta Samorządu i Administracji, The Warsaw Voice oraz rozgłośnie radiowe i portale informacyjne. Dzięki temu, zwycięskie serwisy WWW mogą być odwiedzone nie tylko przez mieszkańców miasta czy powiatu, ale również przez inwestorów i turystów. Stwarza to szansę rozwoju i promocji gminy.

http://www.mwi.pl

Sylwester KozakZłota@ dla samorządów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.