Nagrodą Złote Orły 2007 w kategorii Promocja Regionów uhonorowana została tegoroczna kampania promocyjna Krakowa ze słynną Syrenką, Neptunem i Kopernikiem.
Kampania, przygotowana na zlecenie Urzędu Miasta Krakowa przez Agencję Draftfcb+Ad Fabrika, uwiodła Jury bardziej od np. wrocławskich „krasnoludków”. Jury pod przewodnictwem Ewy Łabno-Falęckiej dyrektor PR w Daimler Chrysler Automotive Polska przyznało w sumie 30 statuetek.
Kategoria specjalna – Promocja regionów – dotyczy reklamy własnej regionów
i miast Polski. Ocenia się w niej wszystkie media (film, radio, plakat, ulotka, broszura, kalendarz, gadżet, strona www) biorące udział w kampanii.
Festiwalowi reklamy „Złote Orły” od samego początku istnienia przyświeca idea stworzenia kolekcji polskich reklam, stąd pierwsze hasło konkursu: Wy tworzycie reklamy, my dajemy im historię. Kolekcja złożona ze wszystkich prac zgłoszonych do konkursu stała się pokaźnym zbiorem liczącym już ponad 3500 filmów, druków, nagrań radiowych, projektów dizajnerskich i zapisów elektronicznych. Zbiór ten już kilka lat temu trafił na stałe do Muzem Plakatu w Wilanowie.
Przypomnijmy: Ogólnopolska kampania reklamowa Jubileuszu 750-lecia Lokacji Miasta Krakowa pod hasłem KRAKÓW ŚWIĘTUJE. CIĘŻKO WRÓCIĆ DO SIEBIE. Od 1 do 10 czerwca najświetniejsze urodziny w Polsce rozpoczęła się 4 maja 2007 roku, zaś zakończyła 15 czerwca 2007 r. Celem kampanii było przede wszystkim poinformowanie o obchodach Jubileuszu 750-lecia lokacji Miasta Krakowa mieszkańców całej Polski i zachęcenie ich do przyjazdu właśnie do Krakowa na kulminacyjne wydarzenia Jubileuszowe. Główny przekaz kampanii to informacja, że jest tylko jedno miejsce, w którym warto być w okresie od 1 do 10 czerwca. Tym miejscem jest Kraków. Jednocześnie przekaz miał wyjaśniać różnicę między lokacją Miasta a jego powstaniem.
Ogólnopolska kampania Jubileuszu obejmowała różnorodne akcje reklamowe, w tym: 1400 billboardów, 600 citylightów w Krakowie, Warszawie i na Śląsku, 4000 plakatów B1, reklamę wielkoformatową – siatkę winylową na budynku Magistratu przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, a także reklamy w prasie, kinie, internecie, radiu, telewizji i na ulotkach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.