Zmiana cennika reklamowego FAKTU

Opublikowano: 31 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Biuro Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska wprowadza nowy cennik reklamowy FAKTU. Będzie obowiązywał od 4 lutego.
Wzrosną ceny formatów specjalnych na pierwszej stronie. Zmianie ulegną też ceny reklam w wydaniach regionalnych FAKTU (warszawskie, poznańskie, krakowskie, wrocławskie, gdańskie, łódzkie, katowickie) – wzrosną średnio o 6%. Będzie to pierwsza podwyżka cen w regionach od momentu ich ukazania się na rynku.

W ramach Biura Reklamy Prasy Codziennej powstał nowy Dział Sprzedaży Projektów Specjalnych. Będzie on prowadził sprzedaż niestandardowych ofert reklamowych dzienników Axel Springer Polska, rozszerzając i uatrakcyjniając dotychczasową ofertę m.in. o oryginalne projekty reklamowe, partnerskie i sponsoringowe. Jego szefem został Maciej Rojewski, od 2006 roku związany z Biurem Reklamy Prasy Codziennej Axel Springer Polska.

Hanna LaskowskaZmiana cennika reklamowego FAKTU

Podziel się!

O autorze

hania