Zmiana wizerunku PRNews.pl

W czwarty rok swojej działalności serwis informacyjny PRNews.pl wszedł z nowym wizerunkiem. Zmiany objęły nie tylko układ strony, kolorystykę i sposób nawigacji, ale również i logotyp. Dzięki tym zabiegom wortal jest przyjaźniejszy w odbiorze dla swoich odbiorców.

PRNews.pl to obecnie jedno z najchętniej odwiedzanych przez polskich finansistów miejsc w sieci. To jedyny tego typu wortal, którego głównymi odbiorcami są osoby zawodowo związane z tą branżą. Serwis odwiedza obecnie ponad 20 tysięcy użytkowników miesięcznie, a codzienny newsletter otrzymuje ponad 4600 osób. Znaczna cześć z nich pracuje w bankach, firmach ubezpieczeniowych i innych podmiotach związanych z sektorem finansowym.

W Polsce nie ma już chyba takiego banku, którego pracownicy nie odwiedzaliby codziennie naszego serwisu. Ze względu na jakość i aktualność dostarczanych informacji staliśmy się w gronie finansistów bardzo popularnym i opiniotwórczym medium. PRNews.pl to serwis, w którym osoba zainteresowana tą branżą, odnajdzie interesujące je wiadomości i artykuły w jednym miejscu. Naszym niewątpliwym atutem jest bankowy Hyde Park – jedyne takie miejsce w Polsce, w którym można przeczytać najnowsze plotki, nieoficjalne wiadomości i komentarze ze świata bankowości i finansów – mówi Michał Macierzyński, redaktor naczelny serwisu.

W ostatnim czasie serwis został wzbogacony o kilka nowych działów, co w konsekwencji wymusiło zmianę nawigacji po serwisie. Nowy wygląd wortalu ułatwia szybkie dotarcie do najważniejszych informacji. Cały serwis jest obecnie zgodny ze standardem xHTML. Autorem wszystkich zmian oraz zastosowanych rozwiązań technologicznych jest Tomasz Cholewa, niezależny doradca – konsultant, tworzący serwisy internetowe pod marką TENSAI GROUP.

http://www.prnews.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top