Bartosz Chochołowski został zastępcą redaktora naczelnego Money.pl. W portalu pracuje od marca 2005 roku, wcześniej pracował w redakcji jako wydawca serwisu.
Po przejęciu przez Grupę Wydawniczą Handlesblatt 70 proc. udziałów w Money.pl konsekwentnie rozwija redakcję. W tej chwili zespół tworzy 20 osób, z czego większość to etatowi pracownicy. W portalu są prezentowane nie tylko treści agencyjne, ale także własne, unikalne artykuły: raporty, poradniki, opracowania, newsy.
Do zespołu redkacyjnego portalu dołączyły również nowe osoby:
– Anna Frankowska, w Money.pl wydawca serwisu (wcześniej m.in. Radio Eska Wrocław)
– Maciej Miskiewicz, w Money.pl wydawca serwisu (wcześniej Gazeta Wyborcza Wrocław)
– Bartłomiej Ciszewski, w Money.pl dziennikarz (wcześniej Metro i Gazeta Wyborcza Warszawa).
We wrześniu 2006 r. zespół powiększy się o kolejnych 2 dziennikarzy.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.