Przemysław Wojak, dotychczasowy Partner Zarządzający i Dyrektor Kreatywny stanął na czele agencji TEQUILA\Polska. Przez kilkanaście ostatnich miesięcy kierował agencją wspólnie z Arkadiuszem Piechockim, który rozstaje się z firmą.
Przemysław Wojak od 2000 roku zajmuje w TEQUILA\Polska stanowisko Dyrektora Kreatywnego, a od 2007 roku Partnera Zarządzającego. Jest cenionym specjalistą w branży reklamowej. Nadzorował wiele nagradzanych projektów agencji, doprowadzając TEQUILA\Polska do znaczących sukcesów. Między innymi pod jego kierownictwem agencja zdobyła dziewięciokrotnie tytuł Agencji Roku. Został jej przyznany pięciokrotnie przez środowisko reklamowe w branżowym konkursie Impactor oraz czterokrotnie przez miesięcznik „Media i Marketing Polska”.
Arkadiusz Piechocki, dotychczasowy Partner Zarządzający współtworzył i zarządzał agencją BTL Group, która następnie została przyłączona już pod nazwą TEQUILA\Polska do globalnej sieci TBWA Group. Po powstaniu \DATA SOLUTIONS stanął na jej czele jako Dyrektor Zarządzający. Jego dalsze plany zawodowe nie są na dzień dzisiejszy znane.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.