Maciej Ledzion objął stanowisko Project Development Directora w Ostryga e–ntertainment. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie działań firmy oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Maciej Ledzion do Ostryga e-ntertainment przeszedł z Walk Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Wyborowa S.A. gdzie odpowiadał za markę Ballantine’s, w J&S Sports jako Marketing Manager turnieju tenisowego J&S Cup oraz w agencji reklamowej ID Advertising, gdzie pełnił rolę Account Managera.
„Po standardowej reklamie, działaniach PR i marketingu doznań nadszedł czas na coś bardziej nienamacalnego a tym samym znacznie szerzej oddziałującego na emocje i wyobraźnię. Głęboko wierzę, że niestandardowe działania w Internecie, wkrótce podbiją ten kanał komunikacji marketingowej również w Polsce. Wystarczy spojrzeć na niezmiernie krótką historię sieci, by wysnuć tezę, że utrzymując obecne tempo rozwoju, za kilka lat Internet zdominuje telewizję, która póki co wciąż dostarcza rozrywkę większości konsumentom. Proporcja ta zmienia się jednak bardzo szybko z korzyścią dla Internetu. Dlatego też głównym zakresem działalności Ostrygi jest przede wszystkim tworzenie dedykowanych poszczególnym markom gier, product placement w tychże grach czy organizowanie przestrzeni w Second Life jako zupełnie nowe narzędzie w rękach marketerów” – mówi Ledzion.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.