Maciej Ledzion objął stanowisko Project Development Directora w Ostryga e–ntertainment. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie działań firmy oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Maciej Ledzion do Ostryga e-ntertainment przeszedł z Walk Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Wyborowa S.A. gdzie odpowiadał za markę Ballantine’s, w J&S Sports jako Marketing Manager turnieju tenisowego J&S Cup oraz w agencji reklamowej ID Advertising, gdzie pełnił rolę Account Managera.
„Po standardowej reklamie, działaniach PR i marketingu doznań nadszedł czas na coś bardziej nienamacalnego a tym samym znacznie szerzej oddziałującego na emocje i wyobraźnię. Głęboko wierzę, że niestandardowe działania w Internecie, wkrótce podbiją ten kanał komunikacji marketingowej również w Polsce. Wystarczy spojrzeć na niezmiernie krótką historię sieci, by wysnuć tezę, że utrzymując obecne tempo rozwoju, za kilka lat Internet zdominuje telewizję, która póki co wciąż dostarcza rozrywkę większości konsumentom. Proporcja ta zmienia się jednak bardzo szybko z korzyścią dla Internetu. Dlatego też głównym zakresem działalności Ostrygi jest przede wszystkim tworzenie dedykowanych poszczególnym markom gier, product placement w tychże grach czy organizowanie przestrzeni w Second Life jako zupełnie nowe narzędzie w rękach marketerów” – mówi Ledzion.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.