Maciej Ledzion objął stanowisko Project Development Directora w Ostryga e–ntertainment. Do jego obowiązków będzie należało koordynowanie działań firmy oraz wzmocnienie jej pozycji na rynku.
Maciej Ledzion do Ostryga e-ntertainment przeszedł z Walk Group. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w Wyborowa S.A. gdzie odpowiadał za markę Ballantine’s, w J&S Sports jako Marketing Manager turnieju tenisowego J&S Cup oraz w agencji reklamowej ID Advertising, gdzie pełnił rolę Account Managera.
„Po standardowej reklamie, działaniach PR i marketingu doznań nadszedł czas na coś bardziej nienamacalnego a tym samym znacznie szerzej oddziałującego na emocje i wyobraźnię. Głęboko wierzę, że niestandardowe działania w Internecie, wkrótce podbiją ten kanał komunikacji marketingowej również w Polsce. Wystarczy spojrzeć na niezmiernie krótką historię sieci, by wysnuć tezę, że utrzymując obecne tempo rozwoju, za kilka lat Internet zdominuje telewizję, która póki co wciąż dostarcza rozrywkę większości konsumentom. Proporcja ta zmienia się jednak bardzo szybko z korzyścią dla Internetu. Dlatego też głównym zakresem działalności Ostrygi jest przede wszystkim tworzenie dedykowanych poszczególnym markom gier, product placement w tychże grach czy organizowanie przestrzeni w Second Life jako zupełnie nowe narzędzie w rękach marketerów” – mówi Ledzion.
Wpisy promowane
- Integracja danych z różnych źródeł jako klucz do sukcesu e-commerceW dzisiejszym świecie e-commerce dane stanowią jedno z najważniejszych aktywów biznesowych. Firmy zbierają informacje z różnych źródeł – od systemów ...
- Kiedy warto zacząć inwestować – najlepszy moment na wejście na giełdęInwestowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na budowanie długoterminowego majątku. W dobie rosnącej świadomości finansowej coraz więcej osób zastanawia się, ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.