W związku z rozwojem stacji, 4fun.tv informuje o zmianach personalnych na stanowiskach kierowniczych.
Ewa Czekała, dotychczasowa Dyrektor Marketingu i Sprzedaży 4fun.tv awansowała na stanowisko Dyrektora Zarządzającego stacji. Odpowiadać będzie m.in. za działania biznesowe, tworzenie i realizację całościowej strategii stacji oraz koordynację prac poszczególnych działów telewizji. Ze stacją związana jest od 2005 roku.
Na stanowisku Dyrektora Zarządzającego zamierzam kontynuować rozwój 4fun.tv jako medium skierowanego do młodego i wymagającego widza. Na bieżąco dostosowujemy naszą ofertę do oczekiwań i upodobań naszych odbiorców. Dzięki temu 2007 rok zakończyliśmy 130% wzrostem wpływów reklamowych w stosunku do 2006 roku i obserwujemy stałą tendencję wzrostową oglądalności naszej stacji – mówi Ewa Czekała.
15 stycznia do zespołu 4fun.tv dołączyła Agnieszka Dubik, obejmując stanowisko Dyrektora ds. PR i Marketingu. Będzie odpowiadała za kompleksowe działania promocyjne, marketingowe i PR telewizji oraz przygotowanie i realizację długoterminowej strategii marketingowej stacji. Do jej obowiązków należeć będą również: zarządzanie relacjami z mediami, nadzór nad działaniami promocyjnymi i wizerunkowymi, współpraca z operatorami sieci kablowych, domami mediowymi oraz potencjalnymi reklamodawcami.
Do zespołu dołączyła również Anna Krawczyk, wcześniej związana z agencją Core PR. W 4fun.tv odpowiada za promocję i PR stacji.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.