Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku Departament Internetu CR Media przechodzi zmiany, związane głównie z reorganizacją personalną i rozbudową działu.
Zmiany w strukturze CR Media rozpoczęły się już w lipcu ubiegłego roku, kiedy to stanowisko Dyrektora Departamentu Internetu objął Jacek Kołtonik, a cały Dział w celu zwiększenia wydajności i jakości oferowanych usług został podzielony na zespoły Media Plannerów przypisane do poszczególnych klientów – domów mediowych i agencji interaktywnych. Kolejnym krokiem w reorganizacji działu jest powołanie na stanowisko Zastępcy Dyrektora Gwidona Humeniuka, który dotychczas zajmował stanowisko Key Account Managera. Gwidon Humeniuk przejmie część obowiązków Jacka Kołtonika oraz skupi się m.in. na rozwoju oprogramowania Departamentu Internet, jak również wprowadzeniu systemu eCRM-owego.
Do zespołu dołączyła także kolejna osoba, Bartosz Krzewski, który w dziale planowania objął stanowisko Junior Media Plannera. 'Cały czas się rozwijamy, dlatego też w chwili obecnej firma prowadzi kolejną rekrutację, poszukując osób do działu planowania i działu obsługi klienta’ – powiedział Jacek Kołtonik.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.