DomainMaker poszerzył swoją ofertę i odświeżył wizerunek w Internecie. Pozostając dostawcą usług wyłącznie dla firm, DomainMaker zaoferował kompleksowe rozwiązania umożliwiające prowadzenie e-biznesu – począwszy od rejestracji domen internetowych, na supporcie i szkoleniach skończywszy.
Do tej pory DomainMaker umożliwiał innym firmom realizację wszelkich operacji w zakresie rejestracji domen. W oparciu o platformę DomainMaker’a tego typu usługi dla firm i klientów indywidualnych oferuje ponad 500 polskich oraz kilkunastu zagranicznych partnerów handlowych (np. firm hostingowych, agencji interaktywnych, niezależnych projektantów stron WWW). Liczba obsługiwanych przez DomainMaker domen wynosi obecnie prawie 70 tys.
Pozostając firmą nieobsługującą bezpośrednio klienta finalnego, DomainMaker rozszerzył swoją ofertę o pełny pakiet usług. Obecnie usługodawcy mogą za pośrednictwem DomainMaker’a już nie tylko rejestrować domeny dla swoich klientów, ale także skorzystać z szeregu kompleksowych rozwiązań dla biznesu online. DomainMaker w nowej odsłonie oferuje firmom panele do rejestracji i administracji domen internetowych, specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania serwerami i tworzenia stron internetowych, wdrożenia, support oraz szkolenia. Poszerzenie oferty przez DomainMaker jest związane ze strategicznym partnerstwem z firmą SWsoft, producentem oprogramowania dla firm hostingowych.
Współpraca z SWsoft umożliwiła DomainMaker zaoferowanie Partnerom m.in.: paneli kontrolnych Plesk, HSPcomplete – zaawansowanego systemu bilingowego umożliwiającego automatyzację usług hostingowych, Virtuozzo – aplikacji umożliwiającej wirtualizację środowisk serwerów, SiteBuilder – zaawansowanego kreatora stron WWW, oraz VPS – profesjonalnego pakietu hostingowego.
„DomainMaker jest obecnie w stanie zapewnić swoim Partnerom pełne zaplecze pozwalające na prowadzenie własnego biznesu online – począwszy od możliwości wprowadzenia do oferty usług dodanych, przez obsługę klienta, aż po rozliczenie przy pomocy systemu bilingowego i wsparcie techniczne dla klientów końcowych. Kompleksowe rozwiązania i partnerstwo – to myśl przyświecająca zmianom w firmie DomainMaker” – mówi Bartosz Wiśniewski, Prezes Zarządu DomainMaker Sp. z o.o.
Jak podkreśla przedstawiciel DomainMaker, cały rynek usług dla biznesu online zmierza obecnie w kierunku kompleksowych rozwiązań, co wynika z zapotrzebowania ze strony klientów. – „Oczekują oni spójnej, całościowej usługi od jednego dostawcy. Kto nie jest jej w stanie zapewnić, przestaje się liczyć. Dzięki współpracy z DomainMaker, mniejsze firmy mają możliwość zaoferowania kompleksowych usług – na porównywalnym poziomie jakościowym i jednocześnie bardzo konkurencyjnych cenowo w stosunku do ofert największych graczy” – dodaje Bartosz Wiśniewski.
Zmiany w DomainMaker odzwierciedla także nowy wizerunek firmy w Internecie. Składają się na niego: odświeżona szata graficzna witryny firmowej DomainMaker, a także nowe treści, które w prosty sposób przedstawiają nowości w ofercie firmy. Na stronie można znaleźć m.in. pełen opis zasad współpracy z Partnerami. Za pośrednictwem witryny Partnerzy mogą się także zalogować do swojego panelu administracyjnego, który umożliwia zarządzanie udostępnianymi przez DomainMaker usługami i aplikacjami.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.