Zmiany w dziale reklamy Briefu

Opublikowano: 18 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Dział reklamy magazynu „Brief” rozszerzył swoja ofertę. Jednocześnie zaszły w nim zmiany personalne.
Od 1 września dział reklamy magazynu Brief zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”, na stronach Brief.pl, BriefPanel.pl, Brief4Poland.pl, w newsletterze, w dodatkach reklamowych do magazynu i projektach specjalnych firmy.

Beata Miciałkiewicz, dotychczas zastępca kierownika ds. klientów strategicznych w magazynie „Brief”, awansowała na stanowisko dyrektora biura reklamy i projektów specjalnych. Miciałkiewicz związana jest z Briefem od ponad trzech lat. Równocześnie do zespołu działu reklamy i projektów specjalnych dołączyła Magdalena Pawlukiewicz jako kierownik ds. reklamy i projektów specjalnych. Pawlukiewicz wcześniej pracowała ponad dziewięć lat w „Super Expressie”. Przez ostatnie lata pełniła funkcje menadżera sprzedaży.

www.brief.pl

Hanna LaskowskaZmiany w dziale reklamy Briefu

Podziel się!

O autorze

hania