Od października 2007 stanowisko Dyrektora Zarządzającego Freszlab obejmie Dorota Gomółka, posiadająca ponad dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych dla prestiżowych marek.
Dotychczas pracowała m.in. w międzynarodowym koncernie Expomedia Events Group plc oraz agencji Polymus, gdzie odpowiadała za wdrażanie kompleksowych projektów, wykorzystujących narzędzia BTL, ATL i Public Relations. W swojej karierze obsługiwała m.in. takich klientów jak: Heyah, Knorr Nudle, Rexona for Teens, Samsung, Simplus, Snickers. Młodzieżowe marki są jej pasją i jak twierdzi, młody target jest dla marketera największym, a jednocześnie najbardziej pasjonującym wyzwaniem.
Z przyjściem nowego Dyrektora Zarządzającego wiążą się dynamiczne zmiany. Już od października Freszlab wprowadza nową identyfikację – świeżą kolorystykę, zmienione logo oraz stronę www. Planowany jest także rozwój agencji i zatrudnienie nowych osób, co pozwoli na poszerzenie portfolio klientów obsługiwanych przez Freszlab. Wdrażane będą także innowacyjne produkty z zakresu nowych mediów, które rozbudują ofertę agencji o kolejne niestandardowe rozwiązania.
Freszlab jest agencją reklamową, która specjalizuje się w komunikacji do młodych. Fresz target stanowią konsumenci w wieku 10-25 lat.
www.freszlab.com
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.