Zmiany w Freszlab

Od października 2007 stanowisko Dyrektora Zarządzającego Freszlab obejmie Dorota Gomółka, posiadająca ponad dziesięcioletnie doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych dla prestiżowych marek.
Dotychczas pracowała m.in. w międzynarodowym koncernie Expomedia Events Group plc oraz agencji Polymus, gdzie odpowiadała za wdrażanie kompleksowych projektów, wykorzystujących narzędzia BTL, ATL i Public Relations. W swojej karierze obsługiwała m.in. takich klientów jak: Heyah, Knorr Nudle, Rexona for Teens, Samsung, Simplus, Snickers. Młodzieżowe marki są jej pasją i jak twierdzi, młody target jest dla marketera największym, a jednocześnie najbardziej pasjonującym wyzwaniem.

Z przyjściem nowego Dyrektora Zarządzającego wiążą się dynamiczne zmiany. Już od października Freszlab wprowadza nową identyfikację – świeżą kolorystykę, zmienione logo oraz stronę www. Planowany jest także rozwój agencji i zatrudnienie nowych osób, co pozwoli na poszerzenie portfolio klientów obsługiwanych przez Freszlab. Wdrażane będą także innowacyjne produkty z zakresu nowych mediów, które rozbudują ofertę agencji o kolejne niestandardowe rozwiązania.

Freszlab jest agencją reklamową, która specjalizuje się w komunikacji do młodych. Fresz target stanowią konsumenci w wieku 10-25 lat.

www.freszlab.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top