GRY-OnLine.pl – najpopularniejszy polski serwis w całości poświęcony tematyce gier komputerowych wprowadza zmiany w funkcjonalności i wyglądzie. W połowie lutego witryna zakończyła jedną z największych technicznych i wizualnych modernizacji w historii firmy. Nowe rozwiązania umożliwiają internautom jeszcze bardziej wygodne dotarcie do szukanych informacji.
Wprowadzono szereg zmian mających na celu poprawę szybkości ładowania się stron. W Serwisie Informacyjnym zastosowano technologię Ajax. Dzięki temu czytelnicy bez konieczności przeładowywania całej strony uzyskują szybszy i bardziej intuicyjny dostęp do wszystkich najważniejszych informacji i materiałów związanych ze światem gier komputerowych.
Z uwagi na coraz większe zainteresowanie konsolami nowej generacji, menu wyboru platform poszerzono o Xbox360, Playstation 3, Nintendo DS oraz Playstation Portable. Użytkownicy zarówno nowych jak i starych typów konsol oraz 'klasycznych PC’ są w stanie szybko zawęzić przeglądane strony do treści związanych z wybraną przez nich platformą sprzętową.
Wprowadzone zmiany pociągnęły za sobą uporządkowanie oferowanych powierzchni reklamowych. Na głównej stronie serwisu informacyjnego istnieje możliwość emisji Premium Rectangle. Lepsza dostępność znacznie zwiększyła atrakcyjność reklam streamingowych zamieszczonych przed publikowanymi na stronie filmami i trailerami z gier. Wzrost zainteresowania tą formą reklamy wiąże się również z poprawą szybkości łączy polskich internautów. Istnieje ponadto możliwość objęcia patronatu nad konkretną częścią GRY-OnLine.pl – przykładem tego jest dział Zagraj w którym w ramach promocji można np. zamieścić własną grę flash.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.