Magazyn T3 umacnia pozycję na krajowym rynku prasy konsumenckiej. Dalszą ekspansją pokieruje nowy redaktor naczelny – Marcin Kubicki.
Marcin Kubicki zastąpi na stanowisku redaktora naczelnego Paulinę Stępień, która nadal pozostanie w wydawnictwie AVT i skupi się na rozwoju serwisów z Grupy Magazynów Internetowych. Nowy naczelny T3 jest od kilku lat związany z AVT, między innymi aktywnie współpracuje z czasopismami Gitarzysta i Audio.
Zmiana na stanowisku redaktora naczelnego daje impuls do zwiększenia udziału polskich pierwiastków w piśmie. W wydawanym na licencji brytyjskiej magazynie T3 będzie teraz więcej informacji przygotowywanych przez krajowy zespół redakcyjny. Będą to głównie opinie i testy konsumenckie sprzętu jaki można kupić w polskich sklepach.
Już w najbliższym numerze pojawi się kilka testów przygotowanych przez polską redakcję, a w kolejnych numerach ich liczba będzie sukcesywnie zwiększana. W polskiej edycji T3 pojawią się też sesje zdjęciowe będące wynikiem współpracy z polskimi fotografami. Kolejną nowością będzie wzmocnienie działu motoryzacyjnego i rozrywkowego. Pojawią się także recenzje gier, filmów i książek.
– W odmienionym T3 pozostanie wszystko to co było najlepsze, ale pojawią się też nowe, bardzo istotne pozycje. Przede wszystkim chcemy się skupić na polskim rynku i polskim konsumencie. Chcemy być dla naszych czytelników przewodnikiem po rynkowych nowościach, co wiąże się też z tym, że będziemy bardziej krytyczni w stosunku do tego co oferują nam konsumentom producenci. – mówi Marcin Kubicki, nowy redaktor naczelny T3.
Magazyn T3 obecny jest w 23 krajach i jest światowym liderem w segmencie magazynów lifestylowych i shoppingowych skoncentrowanych na nowych technologiach. W Polsce wydawany jest przez Wydawnictwo AVT-Korporacja od października ubiegłego roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.