Na początku kwietnia MediaLink.pl wprowadził na swoje łamy nową oprawę graficzną i nowe logo, dodatkowo uruchomiono bowiem dwa nowe podserwisy tematyczne.
W ramach MediaLink.pl uruchomiono dwa nowe podserwisy: CTIME.pl – poświęcony telekomunikacji i nowym technologiom, oraz SatNews.pl – multimedialny serwis poświęcony tematyce branży satelitarnej, będący uzupełnieniem serwisu SatKurier.pl. Sprzedaż powierzchni reklamowej witryn należących do MediaLink.pl została powierzona zewnętrznemu partnerowi – domowi mediowemu.
Kolejne zmiany w MediaLink.pl będą wprowadzane sukcesywnie. Serwis prowadzi obecnie rozmowy z kilkoma nowymi potencjalnymi partnerami. Niebawem zmianie ulegnie także struktura organizacyjna redakcji. Wiąże się to z poszerzeniem jej składu.
W warstwie informacyjnej MediaLink.pl zamierza skupić się na szybkich i doniesieniach dotyczących wydarzeń na rynkach mediów, reklamy, nowych technologii, telekomunikacji i branży satelitarnej.
Niebawem wprowadzone zostaną dla użytkowników serwisu MediaLink.pl pierwsze płatne usługi, oparte na SMS Premium i płatności kartami kredytowymi.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.