Monika Szadkowska-Jurek objęła stanowisko Dyrektora Działu Promocji w Momentum Worldwide. Do jej obowiązków należy przede wszystkim nadzorowanie prac zespołów zajmujących się klientami agencji oraz praca nad rozwojem aktualnych klientów.
Dział Promocji to nowa komórka, wyodrębniona z działu Client Service Momentum Worldwide, zajmująca się egzekucją projektów promocyjnych. Szadkowska-Jurek przeszła do Momentum Worldwide z agencji San Markos, gdzie na stanowisku Group Account Directora zajmowała się działaniami new business oraz opieką nad klientami, m.in. Gadu-Gadu, RWE Stoen, Budimex, Multikino, Olympus i Sony. Przedtem zajmowała stanowisko Account Directora
w Saatchi&Saatchi, gdzie w 2000 roku zaczynała swoją karierę w reklamowej. Przez siedem lat pracy w tej agencji (w tym dwa lata w filii w Budapeszcie) pracowała z takimi klientami jak P&G, Millenium Bank, VISA, Sony czy Puma.
O swoich planach w Momentum Worldwide mówi: „Chcę rozwijać zgrany zespół Działu Promocji, jaki zastałam w Momentum, który zapewni klientom obsługę i realizację każdego projektu na najwyższym poziomie. Chciałabym aby klient miał pewność, że otrzymuje profesjonalną obsługę oraz wsparcie merytoryczne w postaci zespołu, który będzie wraz z nim pracował nad rozwojem jego biznesu.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.