Ministerstwo Gospodarki pracuje nad ostatecznym kształtem ustawy Prawo Energetyczne i Ustawy o efektywności energetycznej, implementujących do porządku prawa polskiego dyrektywy unijne. Nadchodzące zmiany są doskonałą okazją na zapoznanie się z nowymi obowiązkami, jak również prawami przedsiębiorstw energetycznych.
Zaproszeni prelegenci odpowiedzą między innymi na pytanie czy i w jakim zakresie przedsiębiorstwa energetyczne będą zobowiązane do pomocy odbiorcom słabym ekonomicznie, jak również jakie są koszty udzielania takiej pomocy. Warsztat będzie również okazją do zapoznania się z dwoma nowymi, niezwykle istotnymi dla sektora energetycznego ustawami: Prawo zamówień publicznych oraz Ustawą o podatku akcyzowym.
Uczestnicy uzyskają bieżące informacje dotyczące między innymi najistotniejszych skutków prawnych i finansowych znowelizowanej ustawy o podatku akcyzowym. Podczas spotkania poruszona zostanie również kontrowersyjna kwestia nowo powstałej instytucji: służebności przesyłu. Warsztat jest okazją do spotkania z ekspertami z danej dziedziny, wymiany myśli, doświadczeń, jak również nawiązania kontaktów biznesowych.
Warsztaty skierowane są do:
- Departament Handlu Energią
- Departament Obrotu Energią
- Departament Sprzedaży
- Departament Prawny
- Departament Regulacji
- Departament Strategii Rozwoju i Analiz
- Kancelarie Prawne zajmujące się obsługą prawną sektora energetycznego
- Firmy Konsultingowe i doradcze obsługujące sektor energetyczny
Zaproszeni prelegenci:
- Zdzisław Muras, Urząd Regulacji Energetyki
- Katarzyna Feldo, PricewaterhouseCoopers
- Grzegorz J. Wąsiewski, Kancelaria Prawna White & Case
- Arkadiusz Jan Charążka, Departament Prawny Bio – Energia
- Przemysław Kałek, Departament Prawny RWE Polska
- Tomasz Janas, Kancelaria Prawnicza Clifford Chance
- Katarzyna Radzewicz, Kancelaria Prawna DLA Piper Wiater
- Wojciech Hartung, Urząd Zamówień Publicznych
- Andrzej Stefanowicz, Kancelaria Prawna Baker & McKenzie
- dr Piotr Lewandowski, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu
- Marta Ślęczka, Energopomiar
Data: 18–19 luty 2009 r.
Miejsce: Businessman Institute
Dodatkowe informacje: MM Conferences
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!