Na całym świecie rozgrywane są potajemne turnieje piłkarskie, w których udział biorą najlepsi piłkarze świata. Scorpion K.O. – najbardziej wymagający turniej piłkarski – odbywa się z dala od zdenerwowanych trenerów i posępnych, nudnych tradycjonalistów.
Scorpion K.O. – to rozgrywki dla futbolowych elit, miejsce na eksperymenty i realizację najśmielszych marzeń.
Pomysłodawcą turnieju jest firma NIKE. Stały nadzór nad przebiegiem rozgrywek sprawuje Eric Cantona – twórca reguł turnieju:
8 drużyn – po 3 zawodników z każdej strony,
małe bramki,
rzuty karne,
… i klatka
bez remisów, dyskusji, płaczu i zgrzytania zębów.
W Polsce odbędzie się tylko jeden potajemny turniej. Dnia 11 maja 2002 (w godz. 10:00 – 19:00) w Warszawie na CYPLU CZERNIAKOWSKIM PRZY MOŚCIE ŁAZIENKOWSKIM.
O tym niezwykłym wydarzeniu – Turnieju Scorpion K.O. – informuje trwająca od końca marca kampania promocyjna, na którą składa się akcja reklamowa na billboardach i w mediach tradycyjnych oraz promocja w internecie. Na początku maja rozpocznie się także promocja przy wejściu do stacji metra Centrum, tak więc niebawem podróżujący mogą spodziewać się miłej niespodzianki.
W teaserowej części kampanii w internecie wykorzystano smsy oraz e-mailing z tajemniczym logo Skorpiona. Główny trzon kampanii online realizowany jest przy współpracy z portalem Onet.pl a jej dodatkowym wsparciem jest e-mailing HTML, informujący o turnieju organizowanym w Warszawie oraz kampania na popularnych vortalach sportowych i komunikatorze gagu-gadu.
Na stronie internetowej www.nikefootball.com, jedynej stronie piłkarskiej NIKE już od kwietnia można znaleźć informacje o tajnym turnieju piłkarskim. Pod adresem http://www.nikefootball.com/sko/poland, na specjalnie w tym celu przygotowanym serwisie, znajdują się wiadomości dotyczące turnieju organizowanego w Warszawie.
Turniejowi Scorpion K.O. – towarzyszyć będzie również kampania prasowa w pismach specjalistycznych poświęconych piłce nożnej. Jej głównym celem jest zapoznanie potencjalnego gracza w futbol z kolekcją NIKE, która przygotowana została specjalnie na Mistrzostwa Świata. Mowa tu oczywiście o:
Geo Merlin Vapor – szybszej i bardziej okrągłej piłce,
Mercurial Vapor – ultralekkich butach piłkarskich,
CoolMotion – innowacyjnym rozwiązaniu wprowadzonym do narodowych strojów zespołów piłkarskich.
Kampanie NIKE realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.
http://www.nikefootball.com/sko/poland
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.