Fundacja Dzieci Niczyje we współpracy z Fundacją Orange przygotowała nowatorski kurs e-learning dla gimnazjalistów poświęcony bezpieczeństwu w Internecie. Zostanie on zaprezentowany 22 maja br. na konferencji „Internet i nie tylko – Bezpieczeństwo dzieci w mediach elektronicznych” organizowanej przez Grupę TP oraz Radę Europy, honorowego gościa, 54. Międzynarodowych Targów Książki.
Nowa propozycja edukacyjna kampanii „Dziecko w Sieci” jest odpowiedzią na coraz większą popularność społeczności internetowych i związane z tym zagrożenia dla dzieci i młodzieży. Gimnazjaliści – użytkownicy kursu „Znajomi – Nieznajomi” wcielają się w rolę administratora portalu społecznościowego i rozwiązują problemy jego użytkowników. Pomaga im w tym Szef, z którym komunikują się za pośrednictwem video -komunikatora. W tej roli wystąpił Tomasz Sobczak, znany aktor teatralny i filmowy. W rolę użytkowników serwisu wcieliły się dzieci z jednego z krakowskich teatrów dziecięcych.
E-learning jest niezwykle atrakcyjną i skuteczną formą edukacji najmłodszych, dlatego z powodzeniem wykorzystujemy ją w kampanii „Dziecko w Sieci”. W nowym kursie dla gimnazjalistów, dzięki wykorzystaniu popularnego obecnie środowiska portali społecznościowych, uczniowie mają możliwość nie tylko poznawania problemów związanych z Internetem, ale także poszukiwania metod ich rozwiązania – mówi Marcin Sołodki z programu Akademia Bezpiecznego Internetu Fundacji Dzieci Niczyje.
Od początku swego istnienia Fundacja Orange (dotychczas działająca pod nazwą Fundacja Grupy TP), propagując Internet jako narzędzie edukacji, zwraca uwagę na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom i młodzieży korzystającym z Sieci. Jestem przekonana, że dzięki naszym wspólnym działaniom zasady bezpiecznego Internetu będą znane wszystkim użytkownikom Sieci. – mówi Jadwiga Czartoryska, Prezes Fundacji Orange.
Kurs „Znajomi-Nieznajomi” jest już kolejną propozycją edukacyjną dla młodych internautów przygotowaną przez Fundację Dzieci Niczyje we współpracy z Fundacją Orange. Na platformie e-learning kampanii „Dziecko w Sieci” udostępniano do tej pory dwa kursy dla uczniów szkół podstawowych oparte na fabule serwisu Sieciaki.pl. Skorzystało z nich dotychczas ponad 50 tys. dzieci.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.