Znani w kampanii wizerunkowej DZIENNIKA

Opublikowano: 30 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

DZIENNIK rozpoczyna reklamową kampanię wizerunkową. Swojego wizerunku na potrzeby kampanii udzielili: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch i szef WWF Polska Ireneusz Chojnacki. W kolejnych wersjach spotów reklamowych będą pojawiać się następne znane osobistości.
Kampania nawiązuje do artykułów ukazujących się w kolejnych wydaniach DZIENNIKA. Ma na celu podkreślenie najważniejszych cech DZIENNIKA – jego opiniotwórczości i jakości. Kampania będzie również utrwalać wizerunek DZIENNIKA jako poważnego, nowoczesnego medium, poruszającego szerokie spektrum tematów.

Głównym mottem DZIENNIKA pozostaje hasło "Warto mieć własne zdanie". DZIENNIK publikuje na swoich łamach różnorodne opinie, nie narzuca sposobu myślenia, daje wybór i umożliwia kształtowanie własnego zdania.

"Kampania wizerunkowa to jeden z elementów strategii DZIENNIKA. Polega ona na wzmacnianiu opiniotwórczości oraz budowania grupy lojalnych czytelników." – komentuje Dominik Tzimas, Dyrektor Zarządzający DZIENNIKA.

Kampania to także zupełnie nowy projekt graficzny reklam zarówno prasowych, jak i telewizyjnych i internetowych. Kampania wizerunkowa obejmuje telewizję, radio, outdoor, a także Internet oraz tytuły prasowe Axel Springer Polska.

Autorem kreacji kampanii jest agencja reklamowa Team One. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Hanna LaskowskaZnani w kampanii wizerunkowej DZIENNIKA

Podziel się!

O autorze

hania