DZIENNIK rozpoczyna reklamową kampanię wizerunkową. Swojego wizerunku na potrzeby kampanii udzielili: publicysta Jan Rokita, pisarz Jerzy Pilch i szef WWF Polska Ireneusz Chojnacki. W kolejnych wersjach spotów reklamowych będą pojawiać się następne znane osobistości.
Kampania nawiązuje do artykułów ukazujących się w kolejnych wydaniach DZIENNIKA. Ma na celu podkreślenie najważniejszych cech DZIENNIKA – jego opiniotwórczości i jakości. Kampania będzie również utrwalać wizerunek DZIENNIKA jako poważnego, nowoczesnego medium, poruszającego szerokie spektrum tematów.
Głównym mottem DZIENNIKA pozostaje hasło "Warto mieć własne zdanie". DZIENNIK publikuje na swoich łamach różnorodne opinie, nie narzuca sposobu myślenia, daje wybór i umożliwia kształtowanie własnego zdania.
"Kampania wizerunkowa to jeden z elementów strategii DZIENNIKA. Polega ona na wzmacnianiu opiniotwórczości oraz budowania grupy lojalnych czytelników." – komentuje Dominik Tzimas, Dyrektor Zarządzający DZIENNIKA.
Kampania to także zupełnie nowy projekt graficzny reklam zarówno prasowych, jak i telewizyjnych i internetowych. Kampania wizerunkowa obejmuje telewizję, radio, outdoor, a także Internet oraz tytuły prasowe Axel Springer Polska.
Autorem kreacji kampanii jest agencja reklamowa Team One. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.