Docplanner, platforma do umawiania wizyt lekarskich online i dostawca rozwiązań SaaS dla lekarzy oraz placówek medycznych, ogłasił kolejny alians. Tym razem na rodzimym rynku, bo do Grupy dołącza spółka MyDr., właściciel oprogramowania MyDr EDM i Dr100.
Spółka MyDr współpracuje z 47 tys. lekarzy, a miesięcznie za pośrednictwem serwisu umawianych jest prawie 2 mln wizyt. ZnanyLekarz świadczy usługi dla 24 tys. lekarzy, platformę odwiedza każdego miesiąca ponad 6 mln pacjentów, którzy umawiają ponad 1 mln wizyt. Połączenie dwóch silnych graczy oznacza dla Docplannera duży wzrost w każdym z tych obszarów.
ZnanyLekarz stawia na automatyzację
Obecna akwizycja jest pierwszą w historii Docplannera, na rodzimym rynku. Dotychczas właściciel ZnanegoLekarza skupiał się na ekspansji globalnej. Ostatnie zakupy Grupy to brazylijska firma Feegow, która rozwija oprogramowanie do zarządzania placówkami medycznymi (sierpień 2022). Rok wcześniej spółka rozpoczęła działalność w Niemczech, pozyskując firmę jameda, największą lokalną platformę cyfrowych usług medycznych, należącą wcześniej do Hubert Burda Media. Docplanner jest liderem na sześciu rynkach, m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Meksyku czy w Turcji i ma największy zasięg geograficzny w przestrzeni cyfrowej opieki zdrowotnej na świecie.
ZnanyLekarz w Polsce jest liderem jeśli chodzi o łączenie lekarzy z pacjentami i chcieliśmy zmienić postrzeganie nas w kierunku dostawcy oprogramowania do automatyzacji i usprawniania pracy podmiotów medycznych. Jestem przekonany, że razem z MyDr, która ma zdecydowanie większe doświadczenie w tym obszarze, możemy urzeczywistnić tę wizję jeszcze szybciej, a dzięki połączeniu naszych technologii i wiedzy dostarczymy kompleksowe rozwiązanie dla wszystkich uczestników rynku medycznego w Polsce – powiedział Piotr Radecki, dyrektor zarządzający ZnanyLekarz.
Większa wartość dla pacjentów
Jestem dumny, że dołączamy do Grupy Docplanner, globalnego lidera w sektorze medycznym i jestem przekonany, że razem możemy wdrażać najlepsze rozwiązania technologiczne dla całej branży w Polsce. My stworzyliśmy mocny system do zarządzania podmiotami medycznymi, Docplanner zaczynał od marketplace, który dziś nie ma sobie równych, a od jakiegoś czasu rozwija się także w naszym obszarze. Nasze połączenie może dostarczyć tylko najwyższą wartość dla lekarzy i pacjentów – dodał Piotr Miluski, dyrektor zarządzajacy MyDr.
Do Grupy Docplanner dołączają również marki: MyDr EDM, najbardziej rozpoznawalny w Polsce system do zarządzania praktyką i placówką medyczną, Dr100, oprogramowanie do prowadzenia gabinetów i klinik stomatologicznych oraz drNews, system informacyjny dla placówek medycznych.
Firmy nie ujawniają finansowych szczegółów transakcji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.