Firma Kofola, producent soków Jupi oraz agencja interaktywna OS3 multimedia przedstawiły kolejny owoc swojej współpracy. Tym razem firma Kofola, producent soków Jupi daje niepowtarzalną szansę zabłyśnięcia talentem na antenie TV.
Na odświeżonej stronie www.jupiland.com/pl firma Kofola prezentuje konkurs filmowy z udziałem soczystych owoców. Konkurs skierowany jest przede wszystkim do kreatywnych osób z poczuciem humoru. Nagrodą dla zwycięzcy jest emisja jego filmu na antenie TV.
„Chcemy zachęcić użytkowników do wspólnej, twórczej zabawy z użyciem nowoczesnych technik animacyjnych. Zależało nam na zaangażowaniu Internautów, którym dajemy możliwość realizacji swoich niepowtarzalnych pomysłów” – powiedział Marek Kmiecik, Global Marketing Manager of Jupi, Kofola Holding a.s.
Głównym zadaniem w konkursie jest stworzenie ciekawego, kreatywnego filmu z użyciem animowanych owoców Jupi. OS3 multimedia udostępniła Internautom możliwość posługiwania się gotowymi elementami animacji, jednym z trzech podkładów muzycznych, a także możliwością nagrywania głosu. Dzięki tym narzędziom filmy będą miały większą siłę przekazu oraz dadzą możliwość nagrania niepowtarzalnej reklamówki – Jupi- historyjki.
„Serwis www.jupiland.com/pl, zarówno jego pierwsza odsłona jak i wprowadzane przez nas zmiany, są wynikiem długoterminowej strategii. Początkowo zależało nam przede wszystkim na wzmocnieniu wizerunku i cel ten został osiągnięty. Kolejnym etapem jest zaangażowanie Internautów oraz przebudowa serwisu według User Generated Content, wzmacniającego więź konsumentów z marką” – dodał Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Po stworzeniu własnego filmu, jedyne co musi zrobić autor to zgłosić go do konkursu. Lista TOP 20 zostanie wyłoniona w drodze głosowania internetowego, natomiast zwycięzcę nagrody głównej wybierze specjalnie powołana Komisja Konkursowa. Warto więc polecić znajomym utworzony film, ponieważ to oni zdecydują, kto wejdzie do finałowej dwudziestki.
Kofola we współpracy z OS3 multimedia planuje dalszą modyfikację serwisu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.