Pod hasłem „Mój świat, mój styl, moje Ecco” wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca jesienną kolekcję obuwia tej duńskiej marki. Kampanii towarzyszą dwa konkursy, mające przybliżyć internautom świat i filozofię firmy.
Każdy odwiedzający specjalną stronę dzięki pomocy interaktywnego projektanta można, wykorzystując paletę ulubionych barw, stworzyć własny model buta i rozesłać go do znajomych. Z kolei wszyscy, którzy chcą zaprezentować światu swój niepowtarzalny styl, mogą stać się modelami Ecco. Wystarczy przesłać fotografię oraz opisać swoją osobę. Zwycięzca zostanie twarzą światowej kampanii reklamowej Ecco.
W kampanii wykorzystywano takie formy reklamowe jak dynamic wallpaper i auto expand double billboard. Na serwisie społecznościowym Fotka.pl zastosowano innowacyjne rozwiązanie, opierające się na multi billboardzie pobierającym do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.
Działania reklamowe będą prowadzone w okresie 22.09 – 16.11.2008. Za zaplanowanie mediów internetowych odpowiedzialny był Fastbridge – cyfrowa dywizja domu mediowego Initiative, a za adaptację internetowych form reklamowych – agencja Click5.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.