Zostań twarzą Ecco

Pod hasłem „Mój świat, mój styl, moje Ecco” wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca jesienną kolekcję obuwia tej duńskiej marki. Kampanii towarzyszą dwa konkursy, mające przybliżyć internautom świat i filozofię firmy.
Każdy odwiedzający specjalną stronę dzięki pomocy interaktywnego projektanta można, wykorzystując paletę ulubionych barw, stworzyć własny model buta i rozesłać go do znajomych. Z kolei wszyscy, którzy chcą zaprezentować światu swój niepowtarzalny styl, mogą stać się modelami Ecco. Wystarczy przesłać fotografię oraz opisać swoją osobę. Zwycięzca zostanie twarzą światowej kampanii reklamowej Ecco.

W kampanii wykorzystywano takie formy reklamowe jak dynamic wallpaper i auto expand double billboard. Na serwisie społecznościowym Fotka.pl zastosowano innowacyjne rozwiązanie, opierające się na multi billboardzie pobierającym do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.

Działania reklamowe będą prowadzone w okresie 22.09 – 16.11.2008. Za zaplanowanie mediów internetowych odpowiedzialny był Fastbridge – cyfrowa dywizja domu mediowego Initiative, a za adaptację internetowych form reklamowych – agencja Click5.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top