Pod hasłem „Mój świat, mój styl, moje Ecco” wystartowała internetowa kampania reklamowa promująca jesienną kolekcję obuwia tej duńskiej marki. Kampanii towarzyszą dwa konkursy, mające przybliżyć internautom świat i filozofię firmy.
Każdy odwiedzający specjalną stronę dzięki pomocy interaktywnego projektanta można, wykorzystując paletę ulubionych barw, stworzyć własny model buta i rozesłać go do znajomych. Z kolei wszyscy, którzy chcą zaprezentować światu swój niepowtarzalny styl, mogą stać się modelami Ecco. Wystarczy przesłać fotografię oraz opisać swoją osobę. Zwycięzca zostanie twarzą światowej kampanii reklamowej Ecco.
W kampanii wykorzystywano takie formy reklamowe jak dynamic wallpaper i auto expand double billboard. Na serwisie społecznościowym Fotka.pl zastosowano innowacyjne rozwiązanie, opierające się na multi billboardzie pobierającym do kreacji fotografię zalogowanego użytkownika.
Działania reklamowe będą prowadzone w okresie 22.09 – 16.11.2008. Za zaplanowanie mediów internetowych odpowiedzialny był Fastbridge – cyfrowa dywizja domu mediowego Initiative, a za adaptację internetowych form reklamowych – agencja Click5.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.