W IV kwartale 2009 roku Spółka osiągneła dodatni wynik finansowy, który potwierdza efekty przeprowadzonej reorganizacji Grupy.
“Zmiana startegii Grupy ZAKUPY.com, przynosiosła widoczne efekty w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Spółka zależna B2B Partner Sp. z .o.o., która oferuje klientom biznesowym innowacyjne rozwiązania w zakresie obsługi programów wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych – osiągnęła w IV kwartale przychody na poziomie 1,76 mln PLN oraz zysk netto w wysokości 50,4 tys. PLN. “ – mówi Grzegorz Kobryń, Prezes Zarządu B2B Partner.
Dodatkowo B2BPartner Sp. Z. o.o. podpisała w dniu 3 grudnia 2009 roku, umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie dofinansowania projektu budowy informatycznej platformy do kompleksowej obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych. Umowa została zawarta w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na kwotę 439 775 PLN.
“Dzięki uporządkowaniu struktury działalności i rezygnacji z nierentownych obszarów dotychczasowej aktywności, odnotowaliśmy zdecydowaną poprawę wyników finansowych. Obecnie koncentrujemy się na wdrażaniu kompleksowych usług sprzedażowych prowadzonych przez partnerów biznesowych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w zakresie technologii, logistyki, obsługi klienta oraz obsługi towarowej, Grupa ZAKUPY.com oferuje swoim klientom unikalne na skalę krajową wsparcie w zakresie obsługi sprzedażowej skierowanej do odbiorców indywidualnych.” – mówi Jarosław Kownacki, Prezes Zarządu ZAKUPY.com
Pozostałe działalności związana z prowadzeniem sklepów internetowych została przeniesiona do spółki zależnej Ecommerce Partner Sp. z o.o. , w której ZAKUPY.com posiadają 100% udziałów. Obecnie trwają rozmowy, poparte listem intencyjnym o sprzedaży Ecommerce Partner na rzecz Spółki PMA Invest Sp z o.o., która planuje stworzyć Internetowy Dom Handlowy. Przewidywana kwota transakcji sprzedaży wyniesie około 2 000 000 złotych.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...