W IV kwartale 2009 roku Spółka osiągneła dodatni wynik finansowy, który potwierdza efekty przeprowadzonej reorganizacji Grupy.
“Zmiana startegii Grupy ZAKUPY.com, przynosiosła widoczne efekty w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Spółka zależna B2B Partner Sp. z .o.o., która oferuje klientom biznesowym innowacyjne rozwiązania w zakresie obsługi programów wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych – osiągnęła w IV kwartale przychody na poziomie 1,76 mln PLN oraz zysk netto w wysokości 50,4 tys. PLN. “ – mówi Grzegorz Kobryń, Prezes Zarządu B2B Partner.
Dodatkowo B2BPartner Sp. Z. o.o. podpisała w dniu 3 grudnia 2009 roku, umowę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości w zakresie dofinansowania projektu budowy informatycznej platformy do kompleksowej obsługi programów lojalnościowych i motywacyjnych. Umowa została zawarta w ramach działania 8.2 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, na kwotę 439 775 PLN.
“Dzięki uporządkowaniu struktury działalności i rezygnacji z nierentownych obszarów dotychczasowej aktywności, odnotowaliśmy zdecydowaną poprawę wyników finansowych. Obecnie koncentrujemy się na wdrażaniu kompleksowych usług sprzedażowych prowadzonych przez partnerów biznesowych. Dzięki zdobytemu doświadczeniu w zakresie technologii, logistyki, obsługi klienta oraz obsługi towarowej, Grupa ZAKUPY.com oferuje swoim klientom unikalne na skalę krajową wsparcie w zakresie obsługi sprzedażowej skierowanej do odbiorców indywidualnych.” – mówi Jarosław Kownacki, Prezes Zarządu ZAKUPY.com
Pozostałe działalności związana z prowadzeniem sklepów internetowych została przeniesiona do spółki zależnej Ecommerce Partner Sp. z o.o. , w której ZAKUPY.com posiadają 100% udziałów. Obecnie trwają rozmowy, poparte listem intencyjnym o sprzedaży Ecommerce Partner na rzecz Spółki PMA Invest Sp z o.o., która planuje stworzyć Internetowy Dom Handlowy. Przewidywana kwota transakcji sprzedaży wyniesie około 2 000 000 złotych.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.