Money.pl poinformował, że spółka zamknęła I półrocze 2003 roku zyskiem podatkowym netto w wysokości 91 tys. złotych oraz zyskiem netto na działalności operacyjnej w wysokości 218 tys. zł. Warto przypomnieć, że w roku 2002 spółka osiągnęła po raz pierwszy roczny zysk EBIDTA, a bieżącym roku obrachunkowym 2003, spółka zamierza osiągnąć po raz pierwszy roczny zysk podatkowy netto.
Wartość produktów finansowych uruchomionych za pośrednictwem Platformy Transakcyjnej direct.money.pl – głównego źródła przychodów spółki – wyniosła w I półroczu ponad 32 mln złotych i była o 38% wyższa niż w II półroczu roku 2002. Spółka na platformie oferuje ponad 50 produktów 22 instytucji finansowych, m.in. kredyty, rachunki osobiste i firmowe, leasing, fundusze inwestycyjne i inne.
Wg najnowszych wyników badań Prawdziwy Profil portal Money.pl odwiedza 155 tysięcy użytkowników miesięcznie, co lokuje go na pierwszej pozycji pod względem popularności wśród polskich serwisów finansowych i daje dużą przewagę za kolejnym serwisem w rankingu (83 tys. użytkowników).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.