W ostatnich dniach do zespołu agencji e-marketingowej Afilo dołączyło aż 9 nowych osób. Wśród nich znaleźli się bardzo doświadczeni specjaliści polskiego rynku e-reklamy.
Afilo jest w czołówce firm specjalizujących się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (sieć programów afiliacyjnych). – Szybki rozwój firmy i rynku usług e-marketingowych wymusza na nas nieustanne poszukiwanie i zatrudnianie wysokiej klasy specjalistów. – mówi Paweł Sypczuk, dyrektor generalny Afilo.
Nowe osoby w agencji wzmocnią działy: handlowy, techniczny, rozwoju usług i obsługi klienta. Wśród najbardziej doświadczonych, nowych pracowników Afilo znaleźli się: Monika Dąbrówka (Affiliate Media Manager), która zawodowe umiejętności zdobywała u brokera reklamy internetowej CR Media Consulting na stanowisku Media Plannera, a później Senior Media Plannera. Monika swoją przyszłość zawodową wiąże z Performance Marketingiem. Jest miłośniczką podróży i motoryzacji; Piotr Frankowski (Conversion Optimization Manager) od 6 lat związany jest z branżą marketingu i reklamy. Pracował na stanowiskach Strategic Plannera i Account Managera w agencjach reklamowych V&P i DFF. Piotr jest pasjonatem nowych technologii, fotografii i Azji Południowo-Wschodniej; Piotr Skawiński (Senior Project Manager) przeszedł do Afilo ze spółki Goldenegg, gdzie odpowiadał za sprzedaż on-line produktów finansowych. Wcześniej związany był z wortalem PortalBudowlany.pl oraz spółkami Ad.Net, PRV.PL i Money.pl; Tomasz Redłowski (Sales Manager) pracował w spółkach Ad.Net (Key Account Manager), CR Media (Sales Manager) i AdClick (Dyrektor zarządzający).
Do zespołu Afilo ostatnio dołączyli także: Mateusz Kościjański (New business executive), Robert Paśniczek (Traffic Manager), Kasia Pawłowska (Junior Affiliate Specialist), Ewa Fudala (grafik) oraz Monika Kowalczyk (Junior Account Executive).
W sumie w agencji Afilo pracuje dziś 26 osób. Wrześniowa rekrutacja ma umożliwić realizację strategii firmy – podnoszenia skuteczności kampanii, rozbudowy sieci i wzrostu sprzedaży. Jest także odpowiedzią na coraz lepszą sytuację na rynku reklamy on-line w Polsce. – Wartość rodzimego rynku e-reklamy osiągnęła w 2007 roku 743 mln złotych. W 2008 roku wydatki te wzrosną o nie mniej niż 35 procent. – twierdzi Paweł Sypczuk. – Kolejny rok też zapowiada się nieźle, więc zespół Afilo z pewnością się jeszcze powiększy. – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.