Afilo sponsorem głównym najbliższego IAB ShowCase
Afilo, sieć reklamy rozliczanej za efekt, jest sponsorem głównym najbliższego spotkania IAB ShowCase, które odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu.
Afilo, sieć reklamy rozliczanej za efekt, jest sponsorem głównym najbliższego spotkania IAB ShowCase, które odbędzie się 31 lipca we Wrocławiu.
Zespół sieci reklamowej Afilo powiększył się o trzy nowe osoby. Wzmocnienia personalne związane są z poszerzaniem usług agencji w obszarze marketingu internetowego.
Sieć afiliacyjna Afilo wprowadza do swojej oferty reklamę video. Jest to pierwsza na polskim rynku reklama tego typu rozliczana w modelu za efekt.
Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko Affiliate Director. Do jej obowiązków będzie należał rozwój sieci Afilo i ścisła współpraca z wydawcami. Monika Dąbrówka dołączyła do Afilo we wrześniu tego roku jako Affiliate Media Manager. Na stanowisku Affiliate Directora zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z firmy. Monika Dąbrówka wieloletnie doświadczenie w branży zdobywała pracując u największego brokera
W ostatnich dniach do zespołu agencji e-marketingowej Afilo dołączyło aż 9 nowych osób. Wśród nich znaleźli się bardzo doświadczeni specjaliści polskiego rynku e-reklamy. Afilo jest w czołówce firm specjalizujących się w prowadzeniu internetowych kampanii reklamowych rozliczanych za efekty (sieć programów afiliacyjnych). – Szybki rozwój firmy i rynku usług e-marketingowych wymusza na nas nieustanne poszukiwanie i
Osiągnięcie rentowności do końca 2008 roku, budowa aplikacji wspomagających sprzedaż reklamowanych produktów oraz tworzenie własnych powierzchni reklamowych. Sieć afiliacyjna Afilo ogłasza swoje plany na najbliższe miesiące. Afilo rozpoczęło działalność w październiku ubiegłego roku. Po ponad pół roku od startu firma może pochwalić się liczbą tysiąca czterystu zrzeszonych witryn-wydawców, ponad stoma uruchomionymi programami reklamowymi oraz wzrostem
Do zespołu Afilo dołączył Łukasz Szymański, który będzie pełnił funkcję Traffic Managera. Do jego obowiązków należeć będzie między innymi dozór na emisją kampanii reklamowych. Łukasz Szymański jako Traffic Manager będzie bezpośrednio nadzorował prowadzone przez Afilo kampanie reklamowe począwszy od definiowania, weryfikacji zgodności kreacji ze specyfikacją przez monitoring i optymalizację. Do jego zadań będzie należało również