Od 13 do 16 grudnia w XXVII Liceum im. Tadeusza Czackiego w Warszawie odbędzie się XIV edycja Festiwalu Teatralnego. Imprezę uczniowie przygotowują sami – zarówno od strony artystycznej, jak i technicznej, zaczynając od budowy sceny, na obsłudze reflektorów kończąc. Co roku wystawiane jest kilkanaście różnorodnych sztuk o wysokim poziomie artystycznym. W programie tegorocznego Festiwalu znajduje się także mini-przegląd filmów krótkometrażowych.
Pierwszy Festiwal w liceum Czackiego odbył się w 1987 roku i był spontaniczną inicjatywą uczniów klasy humanistycznej. Wszystkie niezbędne rekwizyty i elementy teatru, jak scena czy kurtyna zostały przygotowywane samodzielnie.
Na przestrzeni lat Festiwal dorobił się sceny z prawdziwego zdarzenia, profesjonalnego sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego. Dzięki współpracy z warszawskimi teatrami w sztukach „grają” wypożyczone rekwizyty.
Festiwal jest imprezą niekomercyjną, finansuje się z wpływów ze sprzedaży
biletów oraz dzięki pomocy sponsorów. Firma HYPERmedia jest jednym z
głównych sponsorów XIV Festiwalu Teatralnego w Czackim.
„Chcemy wspierać przejawy aktywności młodych ludzi, którzy zauważają potrzebę rozwijania kultury i sztuki. Popularyzować wartości, które niestety w dobie pisma obrazkowego odchodzą w zapomnienie. W kontekście dążeń do integracji z Unią Europejską działania takie są niezbędne, gdyż nasza kultura będzie stanowić naszą wizytówkę” – mówi Sławomir Stępniewski, prezes HYPERmedia i jednocześnie absolwent Czackiego.
http://www.czacki.edu.pl/festiwal.htm
http://www.hypermedia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.