Sławomir Stępniewski

Nowa marka na polskim rynku sprzętu multimedialnego

Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) wykonała pełną koncepcję i strategię komunikacji marketingowej dla nowej marki akcesoriów multimedialnych Easy Touch, której właścicielem jest firma PRONOX TECHNOLOGY SA. Dariusz Smagorowicz, Wiceprezes PRONOX TECHNOLOGY S.A. – 'Przedstawiona przez agencję idea i strategia komunikacji wielokanałowej marki ma na celu wprowadzenie Easy Touch w autentyczny świat ludzi, powoduje, że nasze akcesoria […]

Nowa marka na polskim rynku sprzętu multimedialnego więcej »

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR

Agencja interaktywna HYPERmedia przystąpiła do największej globalnej sieci interaktywnej Isobar, należącej do Aegis Media, której częścią są domy mediowe Carat i Vizeum, oraz Posterscope i firma badawcza Synovate. Negocjacje na temat inwestycji Aegis w HYPERmedia trwały od jesieni 2004 roku. 'Negocjacje zakończyły się sukcesem, gdyż wizja Isobar, co do ewolucji i przyszłości rynku interaktywnego w

HYPERmedia w największej globalnej sieci interaktywnej ISOBAR więcej »

HYPERmedia – to już trzeci IMPACTOR

Nagrody Polskiego Przemysłu Reklamowego rozdane zostały już po raz siódmy. Tytuł dla agencji interaktywnej roku przyznawany jest przez przedstawicieli branży interaktywnej od trzech lat. IMPACTOR dla najlepszej Agencji Interaktywnej Roku 2004 po raz trzeci zdobyła agencja HYPERmedia. 'Impactor 2004, to zwieńczenie mojej wizji HYPERmedia na polskim rynku. Nagroda tym bardziej cieszy, że dostaliśmy ją za

HYPERmedia – to już trzeci IMPACTOR więcej »

HYPERmedia podsumowuje rok

Ubiegły rok okazał się bardzo korzystny dla Agencji Interaktywnej HYPERmedia. W 2004 roku agencja zdynamizowała tempo sprzedaży produktów i usług i osiągnęła rekordowe w skali polskiego rynku interaktywnego wyniki. W 2004 roku obrót agencji osiągnął wartość ponad 8 milionów złotych. Względem analogicznych zestawień za rok poprzedni dynamika wzrostu sprzedaży produktów i usług wzrosła do poziomu

HYPERmedia podsumowuje rok więcej »

Nowe narzędzie do komunikacji online z Klientami na WWW

Od stycznia 2005 roku na rynku dostępny będzie nowy produkt o nazwie WebContactCenter, którego producentem jest Agencja Interaktywna HYPERmedia. Narzędzie nawiązuje do tradycyjnych CallCenter dając jednak o wiele więcej możliwości. Oprócz porozumiewania się z użytkownikiem witryny w czasie rzeczywistym WCC umożliwia przesyłanie mu na bieżąco dowolnej liczby plików i wspólne 'spacerowanie’ po witrynie. Rozwiązanie w

Nowe narzędzie do komunikacji online z Klientami na WWW więcej »

HYPERmedia integruje e-marketing

Agencja Interaktywna HYPERmedia wdrożyła nowoczesny System Zarządzania Jakością. Dzięki niemu zaoferuje swoim klientom usługi zgodne z międzynarodowym standardem ISO 9001:2000. Wdrożenie procedur obejmuje całą aktywność biznesową firmy i stanowi nową kategorię usług wśród firm branży interaktywnej. Audit certyfikacyjny przeprowadziła firma Lloyd`s Register Quality Polska. Dla Agencji wdrożenie ISO oznacza przede wszystkim optymalizację procesów biznesowych i

HYPERmedia integruje e-marketing więcej »

PKO BP w Bankier.pl

PKO BP – największy bank detaliczny w Polsce mocno zaznacza swoją obecność w internecie. Oferta krajowego lidera od kilku dni dostępna jest w Centrum Finansowym Bankier.pl oraz innych finansowych platformach transakcyjnych w internecie. Dostępna na stronach Bankier.pl oferta PKO BP zawiera szeroki wybór rachunków, kredytów, kart płatniczych i kredytowych oraz lokat. On-line można zamówić kredyt

PKO BP w Bankier.pl więcej »

Scroll to Top