Marka Socializer znika z rynku – pojawia się Isobar Poland
W związku z przejęciem Socializer w styczniu przez Dentsu Aegis Network zniknie z rynku marka Socializer, która zmieni nazwę na Isobar Poland.
W związku z przejęciem Socializer w styczniu przez Dentsu Aegis Network zniknie z rynku marka Socializer, która zmieni nazwę na Isobar Poland.
Agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia (Isobar Polska), przygotowała dla PKO Banku Polskiego internetową kampanię kredytu hipotecznego „Własny Kąt”. W komunikacji wykorzystane zostały kreacje oparte na materiałach video.
Telefonia DIALOG SA powierzyła agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem i wykonaniem strony internetowej dla swojego najnowszego produktu – telefonii komórkowej Diallo.
Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell.
Dystrybutor filmów – Forum Film we współpracy z serwisem społecznościowym Nasza Klasa, prowadzi cykl akcji konkursowych pod nazwą „Szkoła Forum Film”. Koncepcja działań została przygotowana przez agencję Hypermedia, przy wsparciu Carat Polska z grupy Aegis.
Koncern Procter &Gamble powierzył agencji komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska), opracowanie strategii związanej ze stworzeniem regionalnego template’u strony internetowej do najnowszej linii zapachowych produktów do płukania marki Leonor.
Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia wraz z Agora SA przygotowała serwis Gazetopedia.pl, będący podsumowaniem ostatnich 20 lat Gazety Wyborczej.