morele.net wśród klientów GetResponse

Opublikowano: 21 czerwca 2017. Kategoria: Marketing i reklama Rynek Sklepy internetowe. Tagi: ,

Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.

Zdecydowaliśmy się na wybór GetResponse, ponieważ potrzebowaliśmy partnera z wieloletnim doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Zamierzamy wykorzystać to zarówno w codziennych działaniach, jak i bardziej długofalowych projektach. Wierzymy, że współpraca z GetResponse zaprocentuje w przyszłości. – powiedział Łukasz Dworak, Brand Manager.

morele.net to kolejny tak ważny partner, który podjął współpracę z GetResponse. Wśród marek, które obecnie korzystają z usług GetResponse są m.in. Citroen, Carrefour czy Polkomtel.

Sklep obecny jest na rynku od 2004 roku i jest jednym z najbardziej zaufanych serwisów e-commerce – to najczęściej i najlepiej oceniany duży sklep internetowy w Polsce, który każdego dnia realizuje ponad 4 tysiące zamówień, a jego stronę odwiedza około 1,8 miliona osób miesięcznie.

Sylwester Kozakmorele.net wśród klientów GetResponse

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.