Kolejny klient GetResponse – INGLOT
Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.
Do grona klientów GetResponse dołączył INGLOT – polska marka kosmetyków kolorowych, posiadająca obecnie niemal 740 salonów w 80 krajach na 6 kontynentach.
Sklep morele.net zdecydował się powierzyć swoje działania digitalowe GetResponse, platformie oferującej narzędzia do online marketingu i marketing automation.
Amerykański portal biznesowy The DemandGen Report, wyróżnił statuetką Killer Content Award 2017 kampanię contentową GetResponse z udziałem influencerów. Eksperci portalu docenili wysoki poziom wiedzy oraz profesjonalizm działań wokół Marketing Automation Hub – projektu wspierającego wprowadzenie na rynek marketing automation.
Nagroda dla GetResponse za rozwój wiedzy na temat marketing automation więcej »
GetResponse, dostawca narzędzi online marketingowych, przygotował ofertę specjalną dla nowych użytkowników. Do końca listopada mogą oni kupić wybrane pakiety, w tym narzędzia marketing automation nawet o połowę taniej.
GetResponse obniża ceny – również na marketing automation więcej »
GetResponse udostępniło swoim klientom nowy moduł – marketing automation. Równocześnie firma uruchomiła też bazę wiedzy: Marketing Automation Hub.
Marketing automation w GetResponse już po fazie testów więcej »
GetResponse, dostawca usług email marketingowych i marketing automation, zaprezentuje nowe możliwości narzędzia podczas zbliżających się targów i konferencji branżowych nie tylko w Polsce.
GetResponse promuje Marketing Automation podczas nadchodzących wydarzeń branżowych więcej »
Lepsza kontrola na postępami kampanii i więcej informacji o subskrybentach to tylko niektóre z nowości przedstawionych w nowej wersji aplikacji mobilnej GetResponse.