Portal pożyczek społecznościowych smava.pl rozpoczął współpracę z firmą zanox, globalnym liderem marketingu internetowego w modelu „płać za sukces”. Dzięki podpisanej umowie, wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu smava.pl.
Celem kampanii jest zachęcenie zarówno potencjalnych pożyczkobiorców, jak i inwestorów do skorzystania z naszego serwisu – mówi Przemysław Mościcki, prezes zarządu smava.pl.
smava.pl działa na polskim rynku od stycznia 2009 r., dlatego promocja w sieci afiliacyjnej zanox oprócz efektów sprzedażowych ma również za zadanie zwiększenie świadomości marki oraz idei pożyczek społecznościowych wśród polskich internautów. Współpraca obejmuje przeprowadzenie akcji promocyjnej oferty smava.pl w ramach sieci afiliacyjnej firmy zanox.
Kampania będzie rozliczana w modelu płatności za tzw. lead, a więc uruchomioną inwestycję lub pożyczkę na platformie smava.pl.
Cieszymy się z rozpoczętej współpracy z zanox, który był rekomendowany przez wiele serwisów internetowych, w tym naszego udziałowca Łukasza Gadowskiego, pomysłodawcę i założyciela m.in. serwisu Spreadshirt.com, jak i jednej z najszybciej rozwijających się firm wspierających rozwój serwisów internetowych w Europie – Team Europe Venture – komentuje prezes zarządu smava.pl.
Social lending to nowoczesne finanse online w modelu Web 2.0. Osobiście wierze w tego typu nowoczesne projekty, które wykorzystują potencjał internautów i generują wartość dodaną dla każdej ze stron transakcji. – powiedział Maciej Wyszyński, Executive Sales Director Eastern Europe.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.