Maciej Wyszyński

Reklama: najważniejsze trendy na 2015 rok

Jak będzie wyglądać reklama internetowa w przyszłym roku? Wypowiadają się eksperci, którzy wystąpili na pierwszej konferencji „Digital Marketing Heroes”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs? Czy będzie to rok Big Data? Gdzie będziemy notować największe wzrosty?

Jak skutecznie pozyskać klienta w przedświątecznym szale zakupowym?

Przeciętny Polak chce w tym roku wydać nawet 500 zł na prezenty świąteczne, a aż 2 na 5 zamierza zrobić to właśnie w internecie. Nadchodzące Święta to już tradycyjnie żniwa dla e-sklepów. W tym czasie będą one notowały nawet 3-krotnie większy ruch. Jednak konkurencja jest ogromna. Jak wyróżnić się na tle innych sklepów?

smava.pl wybiera zanoxowy model „płać za efekt”

Portal pożyczek społecznościowych smava.pl rozpoczął współpracę z firmą zanox, globalnym liderem marketingu internetowego w modelu „płać za sukces”. Dzięki podpisanej umowie, wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu smava.pl.

zanox: rośniemy szybciej niż rynek

Rynek marketingu internetowego w modelu „płać za sukces” urósł w zeszłym roku o 30%, a jego wartość wyniosła ok 50 mln złotych. zanox w Polsce w 2008 roku zwiększył przychód o ponad 35% w stosunku do planów, rok 2009 też zapowiada się dobrze dla marketingu w modelu „płać za sukces”, dlatego zarząd zanox przyjął nową strategię rozwoju w regionie Europy Centralnej i Wschodniej, w tym także polskiego biura.

Zanox nie boi się kryzysu

Bywa, że ciężkie czasy zmuszają firmy do radykalnych kroków: zwolnień, zamykania oddziałów, czy wycofywania się z pewnych rynków. Do czujnego ucha redakcji e-biznes.pl doszły głosy sugerujące, jakoby zanox, międzynarodowa firma zajmująca się między innymi marketingiem afiliacyjnym oraz marketingiem wyszukiwarek, planowała ograniczyć lub nawet zlikwidować swoją działalność w Polsce. Poprosiliśmy firmę o komentarz w tej sprawie.

Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie?

Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i Yahoo. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie? Blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online …

Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie? więcej »

Przewiń do góry